reg-PIFA in IE3D

J

jayanthi

Guest
hi to all
Ik heb veel PIFA structuren in dat geprobeerd, kan ik in staat om goed rendement verlies te bereiken (in de buurt van 1 dB), goed bandbreedte (ongeveer 730Mhz), zelfs de efficiëntie ongeveer 85 tot 90%, maar iam niet in staat om goede stralingsdiagram te krijgen (dat wil zeggen iam om terug lobben). voor de mobiele toepassingen van de vereiste radition patroon is in de buurt van omnidirectionele in azumithal vliegtuig.maar niet iam iam geting that.herewith omsluit mijn geo.file.kindly het stralingsdiagram van dit ingesloten geo-bestand en ben van mening dat hoe ik mijn radition patroon problem.i corrigeren weten dat de eindige massaplaat invloed op het stralingsdiagram. maar wat de remidy voor that.suggest me meneer please!
dank u
jayanthi
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hi, Jayanthi:

Ik zal uw structuur later aangezien ik niet op kantoor.

Met vriendelijke groet,

hi meneer
Bedankt voor uw reply.please stuur mij de suggestie om de buurt te bereiken omni directionele patroon voor PIFA circuits.
met betrekking
jayanthi

Hi, Jayanthi:

Ik controleerde uw model.Het is ok.Het patroon is niet volledig omni-directioneel.Echter, de structuur gegeven, is het zo.

Er is een duik in theta = 90 graden.Het wordt veroorzaakt door het oneindige verlengd substraat.Als u eindige substraat gebruikt, zal de dip zijn gegaan, terwijl de algemene patroon vorm is nog steeds zo.

Het is onmogelijk om compleet te krijgen omni-directionele terwijl u kunt optimaliseren om het te laten dichter bij omni-directioneel.U hebt tot wijziging van de vormen.U kan zeker Optimizer gebruiken om het te doen op IE3D.Groeten.

Met vriendelijke groet,

hi meneer
hierbij iam bijvoeging van een ander geo file.here de straling patroon is bidectional becoz ik bovenaan de stralende patch in het midden van de i grond plane.and ingesloten mijn stralingsdiagram also.why in het midden gedeelte is er geen radiation.if ik wil hebben de straling patroon in dat midden kant ook, wat correctie ik doen in deze meetkunde
dank u
jayanthi

Hi, Jayanthi:

Ik zal contact met u later nadat ik de tijd om uw structuur te controleren.Ik ben in een conferentie op dit moment.Groeten.Toegevoegd na 1 uur 29 minuten:Hi, Jayanthi:

De reden voor de duik in het patroon op een phi hoeken is te wijten aan de grote omvang van de eindige grondvlak.Als u de grootte van de vlakke grond terug te brengen tot niet veel groter dan de patch, zal y ou in staat zijn om een patroon dichter bij omni get-richting.Zie bijgevoegde herziene geometrie bestand.

Met vriendelijke groet,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back