reflector antenne analyse

M

mns

Guest
Ik wil de software kopen voor de reflector antennes en diervoeders.kan iemand suggereren welke software (en) geschikt zijn voor deze worst?
antenne grootte varieert tussen 1m tot 9m dia
Bedankt

Deze vraag houdt opduiken's ....

Probeer GRASP9 van TICRA.

Hoe zit het FEKO en HFSS?kunnen ze worden gebruikt voor doel?
bedankt

Ik heb geprobeerd met behulp van HFSS voor een 9m reflector.

Ik ben niet zeker, maar je kan veel rekenkracht voor HFSS noodzaak voor een grote reflector.GRASP is geschreven voor Reflector analyse dus er is niet veel computing probleem.

Hoe zit CST?

FEKO werkt voor reflectoren erg goed.U kunt gebruik maken van de MLFMM techniek of als uw reflector echt groot is dan de MOM / PO techniek werkt ook erg goed.Maar dat je niet zal kunnen doen met de gratis Lite versie.

Onthoud dat het niet zozeer de fysieke grootte die belangrijk is, maar de ELEKTRISCHE grootte.Dus je reflector van 9 m op 1 GHz zal vrij "klein", maar op 5 GHz dit zal zeer groot zijn.

9m antenne in S-band.Ik ben niet zeker over de juistheid niveau van FEKO.Iedereen heeft gecontroleerd de prestaties FEKO?

Waarom niet vraag je HFSS en FEKO gratis evaluaties en enkele voorbeelden.Daarna vergelijken de codes met betrekking tot nauwkeurigheid, geheugen en runtime.Ik weet zeker dat ze kunnen u helpen met controles.Probeer voordat u koopt!

Wat voor soort diervoeder bent u op zoek naar?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back