Reflective Open en Reflective Korte SWITCH

7

7rots51

Guest
wat is het verschil tussen reflecterende open en reflecterende korte RF-switches?

wat zijn de aanvragen voor elk van hen?

voor de keuze tussen 2 anttena voor een zendontvangtoestel wie van hen mag worden gebruikt en waarom?

Bij mijn weten reflecterende schakelaar zijn niet de voorkeur, omdat dit problemen kan veroorzaken.
Met de theorie op zowel korte als open zijn hetzelfde gedrag.(magnetische of elektrische)
De selectie is afhankelijk van hoe u wilt dat dit te verwerken tot uiting energie.
Laat me meer nadenken over de selectie van de antenne op
1) reflecties veroorzaakt als gevolg van rommel
2) niet in de richting van een GSM-toren enz.

Ik vraag me af of dit een praktische of een theretical vraag.Vrijwel de meeste RF-switches zijn reflecterende open.In sommige toepassingen, u liever absorberend schakelaars.Antenne schakelen wordt meestal met behulp van eenvoudige reflecterende schakelaars, denk ik.

dit is een praktische vraag.

Ik wil te selecteren 1 van 2 antenne op een moment en stuur 2W macht is, die switch topologie is beter?Ref Openen of Ref Short?

kspalla al gezegd dat ze daadwerkelijk identiek gedrag.Ik begrijp dat de reflecterende-poort is aangesloten op de antenne niet in gebruik is.De meest zuinige coaxiale RF-switches zijn reflecterende open, denk ik, zijn er goede antenne voor de omschakeling.

Voor 2 watt van de macht,
maar waarschijnlijk niet het verschil maken.

Dus je hebt een signaalbron, een kabel, een sp2t switch, en dan 2 kabels en 2 antennes.De enige mogelijke probleem is als de twee antennes zijn dicht bij elkaar en de kabellengte tot de ongeselecteerde antenne resonates op de transmit frequentie.Het kan de antenne uitgezonden straling patroon.

Hoi,
Reflecterende korte of open?dit kan ook worden besloten op basis van toepassing, zoals
1) je nodig hebt om de grond verspreid ga voor kort.dit helpt u ook in de huidige teledetectie.
2) je nodig hebt om het volume te verhogen voor uw antenne waar twee antennes kunnen worden gestapeld dan verder voor open.

Andere voorwaarden en toepassingen kunnen worden onderzocht.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back