Reflecteren Array Antenne op HFSS

R

Raidar

Guest
Reflecteren Array Antenne op HFSS omgeving alle ideeën voor een eenvoudig ontwerp Hartelijk dank voor uw vriendelijke hulp groeten --------- hoe zit het met array antennes en reflector combinatie op HFSS Dankzij ik het nodig heb dringend

het is niet mogelijk met HFSS, maar u kunt een 24cm * 24cm relectarray simuleren in X-band in CST met de hoorn feed. (met behulp van symmetrie vlak)

[Quote = h_hassani] het is niet mogelijk met HFSS, maar u kunt een 24cm * 24cm relectarray in X-band in CST met de hoorn voeding te simuleren. (Met behulp van symmetrie vliegtuig) [/quote] i stemmen ui maken 31 * 31 reflectarray met behulp van CST met symmetrische H muur en E muur HFSS is ideaal ofr krijgt alleen de fase figuur betreft

i stemmen ui maken 31 * 31 reflectarray met behulp van CST met symmetrische H muur en E muur HFSS is ideaal ofr krijgt alleen de fase figuur betreft
Hoi, Wat is het doel van het gebruik van symmetrie vliegtuig en de symmetrische H muur, E muur? Bedankt

simuleren Wees u ervan bewust dat de mensen die denken dat een applicatie niet mogelijk is met HFSS (of een andere tool) is waarschijnlijk heel erg mis. In dit geval HFSS blinkt uit met een FSS-analyse voor zowel de eenheidscel en eindige array analyse in een domein dat is natuurlijk voor beide toepassingen, de frequentie domein. Ook van bewust dat het waarborgen van een geconvergeerd netwerk is erg belangrijk, en HFSS doet dit heel goed op een geautomatiseerde manier. CST kan wel of niet, weet ik niet (en toegeven dat) maar HFSS is zeer geschikt in deze aanvraag en heel efficiënt in HFSS12.1

Wees ervan bewust dat degenen die denken dat een applicatie is onmogelijk met HFSS (of een andere tool) waarschijnlijk is zeer verkeerd. In dit geval HFSS blinkt uit met een FSS-analyse voor zowel de eenheidscel en eindige array analyse in een domein dat is natuurlijk voor beide toepassingen, de frequentie domein. Ook van bewust dat het waarborgen van een geconvergeerd netwerk is erg belangrijk, en HFSS doet dit heel goed op een geautomatiseerde manier. CST kan wel of niet, ik weet het niet (en dat toegeven) maar HFSS is zeer geschikt in deze aanvraag en zeer efficiënt in het HFSS12.1
Hoi ik ben het ontwerpen van een reflectarray antenne op basis van FSS. Ik heb geprobeerd om met behulp van de reflectarray HFSS-IE (ik gebruik Horn als opwekkingsbron in HFSS, en reflectrray design in HFSS-IE, met Datalink opwinding) te simuleren, maar ik ben uit het geheugen. Heeft u een voorbeeld van een simulatie van Reflectarray gebruik HFSS. Zo ja, kunt u stuur deze dan naar mij? Het kan helpen .... Bedankt

Sommige suggestie hier, kan worden kun je proberen langzaam verminderen van het aantal pas in HFSS oplossing setup, omdat hogere passeren aantallen zullen meer geheugen, minder aantal passages kunnen geven resultaten met minder nauwkeurig, maar je kan ruwweg weten of uw ontwerp is functioneren dan wel moeten niet. Om de meest nauwkeurige resultaten, zal hoge aantal passages nodig en dit zal een werkstation met 20-40GB aan RAM nodig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back