reflectarray simulatie

F

fengzujian

Guest
hi vriend! is er iemand te farmilar met reflectarray, of deed wat nuttig werk voor, kan mij wat hulp over het simulatie.

zijn mogelijk in CST. Ik heb simuleren een 24cm * 24cm single layer reflectarray met een hoorn voor diervoeders in X-band. duurt 3 uur te simuleren.

[Quote = fengzujian] hi vriend! is er iemand te farmilar met reflectarray, of deed wat nuttig werk voor, kan mij wat hulp over het simulatie. [/quote] hi, wat voor soort cel reflectarray u wilt? DRA, microstrip, diafragma gekoppeld, variabele sleuf in de grond, gedraaid elementen, nabijheid gekoppeld, gestapeld, multilagen circulair gepolariseerd, of lineair gepolariseerd pls beperkt tot Cerian een als we kunnen helpen met betrekking

Ik ben ook samen met reflectarrays .. Ik heb gebruik gemaakt HFSS en IE3D voor het simuleren van de arrays uit-up van metalen patches en slots ..

hi aamir064 als u weet dat de reflectarray heeft belangrijkste nadeel dat is de beperkte bandbreedte wat papieren praten over de verbetering van dat nadeel ideeën zal hier goed zijn voor discussie vriend, kon pls uploaden gesimuleerd bestand onder IE3d die kunnen helpen wat r de stappen van modellering in IE3D (haven, muren) ga zo maar door wat

goed in IE3D Ik heb gebruik gemaakt van de vlakke golf excitatie en er geen randvoorwaarden .. Ik heb uitgezet de straling patroon in E en H vliegtuig. Op dit moment heb ik gesimuleerd een 16x16-cel non-uniform patch reflecteren array@12.5 GHz. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 1 minuut: [/color] [/size] Wat zijn de specificaties waarmee u werkt?

hi aamira064 bedankt voor ur antwoord Ik zou willen vragen of IE3d zou de fase plot van de cel te krijgen, zoals HFSS, CST? dat is mijn vraag die ik zou kunnen feeder hoorn gebruiken met array in ie3d? ik gebruik cst in mijn simulatie, gebruik van volledige structuur tot en met 31 * 31 cellen i alle gebruik in mijn ontwerp DRA (diëlektrische resonator antenne) met betrekking abdulhady

Ik denk niet dat dat men een hoorn feed in IE3D gebruiken, omdat het werkt voor vlakke structuren ... maar ik ook ik ben geïnteresseerd in het simuleren reflectarrays met een hoorn excitatie .. Als sommige hebben een experiance en een voorbeeld project .. Gelieve te delen.

[Quote = aamir064] Ik denk niet dat dat men een hoorn feed in IE3D gebruiken, omdat het werkt voor vlakke structuren ... maar ik ook ik ben geïnteresseerd in het simuleren reflectarrays met een hoorn excitatie .. Als sommige hebben een experiance en een voorbeeld project .. Gelieve te delen. [/quote] hi, is de belangrijkste vraag is hoe u get de fase figuur plot versus cel dimensie in IE3D dat is mijn vraag? in CST, HFSS is het zo gemakkelijk krijgen van die

Hallo abdoeng, :) Heb je proberen om de reflectie-fase voor een enkele eenheidscel met schuine invallende golf in CST simuleren? Bedankt

Hoi abdoeng, :) Heb je proberen om de reflectie-fase voor een enkele eenheidscel met schuine invallende golf in CST simuleren? Thanks
ja, met hetzelfde resultaat als HFSS

Dus hoe kan je de simulatie van de reflectie fase voor schuin invallende golf in CST? Ik heb de reflectie-fase voor een normale incident golf in CST met een waveguide-poort aan de bovenkant en een goede randvoorwaarde te simuleren, heb ik proberen een manier om de golfgeleider poort te draaien, om na te bootsen de schuine incident wave, maar niet om het te maken te vinden. Heel erg bedankt.

Floquet mode nodig periodieke structuur dus gebruiken we eenheidscel in x-en y-en automaic de haven in de top en naar beneden de cel, tenzij er geen E-dirigent vliegtuig op de grond

Bedankt voor het delen van de methode. Ik ben net een beginner over Floquet-modus, nog steeds wazig. Kijk als ik moet meer tijd besteden om te leren over Floquet mode. Anyways echt waarderen je. :)

Floquet mode nodig periodieke structuur dus gebruiken we eenheidscel in x-en y-en automaic de haven in de top en naar beneden de cel, tenzij er geen E-dirigent vliegtuig op de grond
Hoi abdoeng, Heeft u middelen te bepalen twee Floquet-poort op hetzelfde moment, een poort aan de bovenkant en een poort aan de onderkant van de eenheidscel? Als ik een grondvlak, dus hoe veel Floquet poort ik moet zetten? Dank u

hi, wat voor soort cel reflectarray u wilt? DRA, microstrip, diafragma gekoppeld, variabele sleuf in de grond, gedraaid elementen, nabijheid gekoppeld, gestapeld, multilagen circulair gepolariseerd, of lineair gepolariseerd pls is beperkt tot een Cerian als we konden aanzien van
hi bedankt hulp voor uw aandacht mijn werk is over DRA reflectarray en speciaal diafragma gekoppeld, maar ik weet niet simuleren het goed ik weet niet diafragma gekoppeld patch te simuleren, te (speciaal fig 3.20.table 3,1 in Encinar reflectarray boek) pls help mee

DRA reflectarray is vrij uitdaging, zelfs heb je een goede simulatie resultaat, vooral als je naar de fabricage van de DRA reflectarray, in de praktijk is het erg moeilijk de positie van alle DRA blokken precies op wat je ontworpen in simulatie en de verzonnen DRA reflectarray altijd het einde met Dras positie te krijgen verschoven met 0,5 mm-1mm of gedraaid met 1 graad-2 graden hangt af van hoe goed je vaardigheid. Omdat veel elementen die werd gebruikt, zullen al deze kleine fout toe te voegen en geven een groot verschil in de resultaten van het experiment.

DRA reflectarray is vrij uitdaging, zelfs heb je een goede simulatie resultaat, vooral als je naar de fabricage van de DRA reflectarray, in de praktijk is het zeer moeilijk om nauwkeurig te positioneren alle DRA blokken wat u ontworpen als simulatie en de verzonnen DRA reflectarray altijd eindigen met Dras positie te krijgen verschoven met 0,5 mm-1mm of gedraaid met 1 graad-2 graden hangt af van hoe goed je vaardigheid. Omdat veel elementen die werd gebruikt, al deze kleine fout zal optellen en geeft een groot verschil in de resultaten van het experiment.
hi bedankt, maar nu, ik kan niet simuleren, goed mijn werk is het diafragma gekoppeld DRA, kunt u mij helpen ? echt, ik kan niet simuleren opening gekoppeld patch, en ik begrijp niet dat het probleem.

hi doet iedereen khow over reflectarray bandbreedte? waarom fase curve in bandbreedte, moeten parallel lopen? help me plz!

we 1 dB bandbreedte te definiëren in te krijgen in de tweede figuur, de prestaties van reflectarray volledig afhankelijk van figuur curve, zodat meer lineariteit leiden tot meer grote bandbreedte

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back