F
fengzujian
Guest
hi vriend! is er iemand te farmilar met reflectarray, of deed wat nuttig werk voor, kan mij wat hulp over het simulatie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja, met hetzelfde resultaat als HFSSHoi abdoeng,Heb je proberen om de reflectie-fase voor een enkele eenheidscel met schuine invallende golf in CST simuleren? Thanks
Hoi abdoeng, Heeft u middelen te bepalen twee Floquet-poort op hetzelfde moment, een poort aan de bovenkant en een poort aan de onderkant van de eenheidscel? Als ik een grondvlak, dus hoe veel Floquet poort ik moet zetten? Dank uFloquet mode nodig periodieke structuur dus gebruiken we eenheidscel in x-en y-en automaic de haven in de top en naar beneden de cel, tenzij er geen E-dirigent vliegtuig op de grond
hi bedankt hulp voor uw aandacht mijn werk is over DRA reflectarray en speciaal diafragma gekoppeld, maar ik weet niet simuleren het goed ik weet niet diafragma gekoppeld patch te simuleren, te (speciaal fig 3.20.table 3,1 in Encinar reflectarray boek) pls help meehi, wat voor soort cel reflectarray u wilt? DRA, microstrip, diafragma gekoppeld, variabele sleuf in de grond, gedraaid elementen, nabijheid gekoppeld, gestapeld, multilagen circulair gepolariseerd, of lineair gepolariseerd pls is beperkt tot een Cerian als we konden aanzien van
hi bedankt, maar nu, ik kan niet simuleren, goed mijn werk is het diafragma gekoppeld DRA, kunt u mij helpen ? echt, ik kan niet simuleren opening gekoppeld patch, en ik begrijp niet dat het probleem.DRA reflectarray is vrij uitdaging, zelfs heb je een goede simulatie resultaat, vooral als je naar de fabricage van de DRA reflectarray, in de praktijk is het zeer moeilijk om nauwkeurig te positioneren alle DRA blokken wat u ontworpen als simulatie en de verzonnen DRA reflectarray altijd eindigen met Dras positie te krijgen verschoven met 0,5 mm-1mm of gedraaid met 1 graad-2 graden hangt af van hoe goed je vaardigheid. Omdat veel elementen die werd gebruikt, al deze kleine fout zal optellen en geeft een groot verschil in de resultaten van het experiment.