Reference Spanningen in een Sigma-Delta modulator

F

filipecbv

Guest
Hoi,
Ik ben het ontwerpen van een SC sigma delta modulator (Fs = 5MHz) met 5V leveren, en ik heb 2 referentie voltages (1.75 en 3.25V) gegenereerd in de chip.Dus, ik denk dat de beste manier is om een BGR bouwen (zoals PTAT, Razavi pg 391, afb. 11,20), en daarmee het genereren van de andere spanningen.Is dit een goede aanpak???Welke route moet ik gebruiken voor het afleiden van de 2 spanningen nodig?
En wat voor soort buffer is nodig na de verwijzingen gegenereerd??
Please, Enlight me!
Bedankt

U kunt gebruik maken van de grond en een andere spanning als referentie.het is meer populair.

Ik ben bang dat een van jullie referentie heeft weinig temperatuur coef.maar de andere heeft grote coef.
vanwege weerstand string.

Wat ik deed is met de schakelaar cap voor het genereren van deze referentie spanning.

Twee methoden meestal aangenomen te genereren referentie spanning: (gescheiden van VDD) Buffer, bandgap Buffer.Het geluid is het kleiner hoe beter, want dit lawaai niet zal worden gevormd door SDM lus, in tegenstelling tot de kwantisatie lawaai.

caosl wrote:

Twee methoden meestal aangenomen te genereren referentie spanning: (gescheiden van VDD) Buffer, bandgap Buffer.
Het geluid is het kleiner hoe beter, want dit lawaai niet zal worden gevormd door SDM lus, in tegenstelling tot de kwantisatie lawaai.

en wat voor soort circuit moet ik gebruiken om 3.25 hebben van 1.25V en 1.75V (BGR )????
Als u enkele referenties over het ...
thanks a lot
Filipe

Weet iemand over een goed papier of iets over buffers op de referentiehoeveelheid van spanningen, in SC circuits???
Thanks a lot

1.de eenvoudige en praktijk methode gebruikt slechts een resister verdeler voor het genereren van de referentie ..oorzaak van het gemeenschappelijk geluid zal worden geannuleerd in volledig differentiële SC ckt.
op te heffen die hoge freq.geluid, externe grote cap.vereist.meestal 1uF of 0.1uF nodig is.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back