Red Hat 9 installatie probleem

L

lisss

Guest
Alle:

Ik heb Red Hat 9 op mijn computer, maar ik kan niet ingaan op de grafische interface.Het is eventueel grafische kaart kwestie, zodat nieuwe driver voor deze kaart, maar ik weet niet hoe te installeren, kan iemand me helpen, thanks very much!Ik gebruik GeforceFX kaart.lisss

had het zelfde probleem met Mandrake, de meegeleverde nividia bestuurders werden dodgy met mijn geforce 3, opnieuw Redhat met de XFree nvidia drivers (nv).

gezzas525 schreef:

had het zelfde probleem met Mandrake, de meegeleverde nividia bestuurders werden dodgy met mijn geforce 3, opnieuw Redhat met de XFree nvidia drivers (nv).

RH 7.3 is erger had geen nvidia drivers en geen drivers voor mijn ATA 133-controller, zodat ik uiteindelijk probeert zij in tekst modus bijna een jaar geleden.

Bedankt, ik gem gedownload Redhat 7.3, ik kan gaan in de grafische interface.is Redhat 7.3 compliant te cadans IC5?

lisss schreef:

Bedankt, ik gem gedownload Redhat 7.3, ik kan gaan in de grafische interface.
is Redhat 7.3 compliant te cadans IC5?

Dit is geen goede methode, maar het werkt.grep enkele oude vga kaart graag nv TNT 2 x windowns en installeren op Linux.if u kunt installeren en deze vervolgens downloaden stat x drives voor ur Gforce kaart en installeren van stuurprogramma's, na die shutdown systeem.verwijderen oude VGA kaart en de stekker in nieuwe vga kaart.starten en kudzu detecteert nieuwe kaart zoeken naar stations en kernel zal vinden.

kunt u downloaden van de nieuwste driver voor Linux uit www.nvidia.com.

Waneer ik klik op Help in IC5, maar de fout meaasge pop-up

De web-browser kan niet worden gestart.Op Unix,
moet u ervoor zorgen dat uw PATH omgevingsvariabele bevat het pad naar Netscape.

Er is geen Netscape in Redhat.

Kan ik gebruik de standaard webbrowser te bekijken IC5 menu?

Hoe stelt u de omgevingsvariabele?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back