rechthoekige spiraal antenne

E

emoz

Guest
Kan iemand mij helpen met het ontwerpen van een enkel-arm rechthoekige spiraal antenne in HFSS? Mijn proefschrift gaat over herconfigureerbare single-arm rechthoekige spiraal antenne-ontwerp met MEMS switches.But Ik weet niet hoe de lengte van de spiraal effecten van de frequentie. Bedankt

[Quote = emoz] Kan iemand mij helpen met het ontwerpen van een enkel-arm rechthoekige spiraal antenne in HFSS? Mijn proefschrift gaat over herconfigureerbare single-arm rechthoekige spiraal antenne-ontwerp met MEMS switches.But Ik weet niet hoe de lengte van de spiraal effecten van de frequentie. Thanks [/quote] kunt u informatie geven over werken frequentie en een andere parameter van de spiraal rechthoekig patch-antenne. Ook kunt u gebruik maken van software voor het simuleren ie3d spiraal rechthoekige antenne. Ik kan het gevolg zijn van spiraal voor je met software ie3d.

gelieve u informatie geven over de werking frequentie en een andere parameter van de spiraal rechthoekig patch-antenne. Ook kunt u gebruik maken van software voor het simuleren ie3d spiraal rechthoekige antenne. ik kan resultaat geven van de spiraal voor je met software ie3d. [/quote] De antenne moet werken op 900MHz, 1800MHz, 2,4 GHz en 3,5 GHz.I heb gedaan zonder een calculating.This een werkt op 1800 MHz.But I don 't weet waar ik moet zetten van de MEMS-schakelaars en verander de frequentie waarop ik wilde.

Ik doe een herconfigureerbare-antenne, maar ik weet ook niet hoe ze de switch zetten, en don'n weten hoe je de antenne na te denken over de schakelaar te simuleren

Spiraal antennes zijn over het algemeen gezien als zeer breedband. Een golflengte of twee rond de omtrek is gebruikelijk als je de beschikbare ruimte. HFSS is een goede keuze voor het modelleren en ik zou geneigd zijn om de mems switch als een breuk in de spiraal model. Ik vraag me af wat uw idee over tuning is ongeveer even de antenne is al breedband. Misschien vindt u Corzine en Mosko een nuttige referentie voor dingen spiraal.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back