Realtek RTL8019AS leverancier in Europa

C

Codeman

Guest
Hallo, Heeft iemand weet van een distrubuitor van deze chip in Europa? Thanks Codeman

Ongeveer een jaar geleden heb ik nodig deze voor het werk in (vrij) grote volumes. Realtek gecontacteerd en ze kon het niet helpen me een europeon leverancier, ik kreeg uiteindelijk hen door Bizlink in de Verenigde Staten, kan ik me niet herinneren Bizlink zijnde de beste of de grootste leverancier die ik ooit heb gebruikt - maar ze heeft mij monsters toen ik vroeg, maar we moesten portokosten die werkte op $ 80 naar het Verenigd Koninkrijk te betalen ... Voor twee chips! 8O 8O We het ontwerp op een ander NE2000 compatibele chip, het was een stuk eenvoudiger te houden van te krijgen, theres veel van hen over. Ik herinner me sindsdien dat een van onze leveranciers genoemd de mogelijkheid om van hen te houden door ze te kopen van Bizlink of iemand en verkopen deze door aan ons te krijgen, ik denk dat het Solid State supplys, www.ssplc.com [/ url ] maar ik kan...trekken ze af van goedkope netwerkkaarten ...

Welk deel van Europa, ik bedoel welk land kom je vandaan?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back