Realtek ethernet communicatie-chip

F

feiutm9898

Guest
Hello. Kan iemand mij vertellen geen alternatief voor de Realtek rtl8019 chip vervangen? Of kan posten wat nuttige informatie voor mij? Eigenlijk wil ik gebruik deze chip om te communiceren met mijn PIC6f877 MCU. Om vast te stellen de communicatie tussen computer en MCU. Ik zoek deze chip in Singapore, maar lijken niet beschikbaar? Zo verdrietig!

Zo is op de pagina: http://jmandon.free.fr/ne2000/ne2000.htm is het in het frans, dan kunt u gebruik maken van een geautomatiseerd vertaler als altavista babelfish. het idee is om een goed beschikbare ethernet ISA-kaart te gebruiken op elke pc en interface naar een foto.

8019 heeft 5V TTL internationale organisaties, dus ik stel voor dat je ervoor kiezen om CS8900A RTL8019a vervangen

Realtek 8019 is SMD IC. mijn vraag is die IC-socket voor Realtek 8019 IC die 100 pinnen hebben? Ik kan het niet vinden op Farnell, kan iemand informatie voor mij?

Meestal Realtek Eternet controller aansluiten op RJ45 met een low pass filter. Kan iemand mij vertellen hoe dit LPF en meer informatie over Ethernet-controller en de filter kiezen?

zoeken DP8390: Network Interface Controller: een inleidende gids Dit is te laten zien hoe ethernet controler werkt.

Hallo Ik stel voor dat je probeert wiznet producten van het bedrijf. TCP / IP-stack is hardware geïmplementeerd, zodat je meer geheugen om te gebruiken in je microcontroller. Hispano

[Quote = Hispano] Hallo ik stel voor dat je probeert wiznet producten van het bedrijf. TCP / IP-stack is hardware geïmplementeerd, zodat je meer geheugen om te gebruiken in je microcontroller. Hispano [/quote] Dit alles heb ik weet het, ik wil gewoon volledig begrip over Realtek of andere soortgelijke chip en hoe ze gebruikt kunnen worden?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back