Real Time OS

Prioriteit Inversie is een programmeur kan veranderen of om enig proces prioriteit hoger ligt dan de prioriteit van hieghest bestaande proces ... U kunt deze begrippen in een RTOS boeken of gewoon in OS boek too.Hope het zal je helpen.

Ik denk van Priority Inversie als een situatie waarin een lage prioriteit taak uitvoert, terwijl een hogere prioriteit taak wacht op het gebrek aan middelen stellingen.

Prioriteit Inversie is een programmeur kan veranderen of om enig proces prioriteit hoger ligt dan de prioriteit van hieghest bestaande proces ... U kunt deze begrippen in een RTOS boeken of gewoon in OS boek too.Hope het zal je helpen.

Ik denk van Priority Inversie als een situatie waarin een lage-prioritaire taak uitvoert, terwijl een hogere prioriteit taak wacht op het gebrek aan middelen twisten

Ik wil graag om dit te corrigeren antwoorden

1) Het is niet dat de programer de prioriteit van elke taak kan veranderen dat de zaken hier.Prioriteit Inversie is een situatie waarin een lage-prioritaire taak uitvoert, terwijl een hogere prioriteit taak wacht op het gebrek aan middelen unavilable

2) het is niet resoucrce bewering is het gebrek aan middelen unavilableToegevoegd na 3 minuten:prioriteit Inversie is een programmeur kan veranderen of om enig proces prioriteit hoger ligt dan de prioriteit van hieghest bestaande proces ... U kunt deze begrippen in een RTOS boeken of gewoon in OS boek too.Hope het zal je helpen.

Ik denk van Priority Inversie als een situatie waarin een lage-prioritaire taak uitvoert, terwijl een hogere prioriteit taak wacht op het gebrek aan middelen twisten

Ik wil graag om dit te corrigeren antwoorden

1) Het is niet dat de programer de prioriteit van elke taak kan veranderen dat de zaken hier.Prioriteit Inversie is een situatie waarin een lage-prioritaire taak uitvoert, terwijl een hogere prioriteit taak wacht op het gebrek aan middelen unavilable

2) het is niet resoucrce bewering is het gebrek aan middelen unavilable

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back