Reacties op mijn PowerPCB ontwerp is welkom!

C

ChineseDragon

Guest
Mijn ontwerp bevat een BGA pakket dat 836 pins (6 ronden), geef me wat advies over heeft:
1) het minimale lagen requied;
2) regels design;
Elke commnets zijn zeer welkom!

Hi CD!

Zijn moeilijk te zeggen ...zeer minder informatie ...

Wanneer ik een projekt in de dimensie dat ik denk dat je zal doen ben beginnen, ik gebruik 4 Lagen: Signaal / GND / VCC / Signal.
Als het meer complexe gebruiken meer lagen.

Er zijn veel berichten in dit forum over EMC en raad Layout vindt u een heleboel informatie.

Als u meer specifieke vragen kan ik je beter antwoorden ...

groeten
Elvis

In het algemeen, met een groot BGA je heel vaak behoefte aan meer dan 4 lagen, en het hangt ....
Enkele factoren die van grote invloed in mijn ervaring:
* Hoeveel spanning moet je voeden aan de BGA?(misschien meer dan een spanning vlak is nodig ....)
* Hoe veel ruimte heb je in tussen de "hobbels" / pads?
* Minimale via maat - je hebt een echte pijn als je de regels niet toelaten combinatie van 4 BGA pads en een via in het midden .....
* Design regels in het algemeen u van plan bent / moet gebruiken?Zie de bovenstaande twee voorbeelden van praktische kwesties, en uit te vinden als je helemaal kunt krijgen een aantal draden en vias waar u ze nodig hebt!
* hoe eventuele draden je moet echt verbinden, meestal zijn er veel "n / c" pinnen in een bepaald ontwerp.

Een goede praktijk zou kunnen zijn om eerst te controleren met je regels vastgesteld voor de fundamentele eisen en probeer dan de lay-out.

Succes,
Ted

Wat is verschil tussen de pads?Als dit verschil klein is, denk ik 6 signaal laag is een keuze.kunt fan alle pinnen.

U kan gaan voor minimaal 6 sig layers.Set minimaal 1 * spoorbreedte regelafstand voor track naar pad, via, koper, enz.,,,. Track op te sporen spatiëring,, ga in een BGA-gebied voor 1 * spoorbreedte regelafstand & go voor 3 * spoorbreedte afstand tussen andere dan BGA gebied.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back