Re: Hulp nodig voor circuit design

S

snooddle

Guest
Hallo, ik ben bezig met een project op een in / out counter met behulp van infra-rood detectoren gebruikt in ziekenhuizen.

Mijn project moet in staat zijn op te sporen iemand te gaan op de kamer en de kamer uit en plus / minus van de display dienovereenkomstig.Het mus ook in staat zijn onderscheid te maken tussen persoon, rolstoel en ziekenhuisbed.Elk item van de rolstoel zal worden beschouwd als 2 personen en elke vermelding van een ziekenhuisbed wordt beschouwd 3 personen.Hoe dan ook om dit soort circuit doen? Pls Kan iemand mij vertellen waar dit soort circuit design krijgen of suggesties over hoe mijn project te verbeteren?Thx ........

Pls help ....thx thx ....

Lange tijd terug maakte ik een schakeling die zou kunnen toevoegen / aftrekken van het aantal mensen die in / uit, in een digitaal display.Maar zij niet over faciliteiten om bedden en rolstoelen te sporen.Om een bed te sporen, denk ik u kunt een aantal sensoren op de boven-en onderkant van de deuropening toe te voegen, aangezien een bed zal een langere tijd te nemen om Paas en wordt breder dus de sensoren van boven naar beneden zal worden onderbroken voor een lange tijd in een breed bereik.Wheel stoel is lastig.Een manier om het te ontdekken zou zijn om de druk sensoren hebben recht op de deur frame.Omdat een persoon lopen zelden zou staan aan de deur frame met zijn beide voeten op de druksensoren, terwijl een rolstoel altijd zal die lijn overschrijden, en dus gaan over de sensoren en dus worden opgespoord.Een bed zal dit 2 keer, dus misschien heb je niet nodig de top bottom sensoren.
Dus ik denk dat het hele systeem kan worden gemaakt met behulp van infrarood sensoren voor mensen en druk sensoren voor bedden en rolstoelen.

Yup, is je punt genoteerd.maar het probleem is dat de deur dat we de invoering van dit systeem is zeer breed, zodat we niet precies welk deel van de deur weten dat de rolstoel zal passeren.zodat we niet kunnen bepalen waar de druksensor plaats.en de duurzaamheid van de druksensor is twijfelachtig.Daarnaast hebben we een krap budget.We moeten proberen om de kosten tot een minimum te houden.
Anyway thx voor je hulp.heb je het schema van het circuit?is het ok voor u om e-mail die naar mij?
-mail: luv_xian09 (at) yahoo.com.sg

Nu ik geen tijd om het circuit te trekken hebben, heb ik niet al getrokken met mij op dit moment.De hint is gebruik 2 lichtbundels en bepalen de volgorde van onderbreking van de richting van de beweging van een persoon te bepalen.
Ook als een deur is echt breed dan is het moeilijk zal zijn om ervoor te zorgen mensen invoeren in een enkel bestand, en als ze dat niet doen, zal dit soort circuit niet werken.Als u een bestand niet garanderen, ik denk dat je een stroken van druksensoren hebben, tot grote lengte van de onderkant van het kozijn te dekken, per strip lengte kleiner is dan de breedte van de rolstoel wielen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back