RE: Hoe maximaliseren van de winst van de dipool antenne?

S

saran7507

Guest
Hi All,

Ik heb een parabolische schotel 600mm en diepte 145mm, het brandpunt is 155mm.Maar ik krijg 23dBi te 25dBi met afstand van 2.8m.

Maar ik moet krijgen 28dBi .... Hoe is het mogelijk?Wie kan mij helpen ....

Moet ik de dipool vorm?Ik heb ontworpen voor 5GHz dipool antenne.

Als ik de vorm ..... ik bang dat zou de impedantie matching niet overeen met de 50 ohm connector?

Iedereen plz geven idee?

Waiting 4 ur antwoord.bedankt.Groeten,
Saran

Probeer het vinden van de optimale afmetingen en afstanden tot de verlichting verlies te minimaliseren.

http://www.qsl.net/n1bwt/chap4.pdf

Elke vorm van verandering van de dipool van invloed op de eerste winst van de antenne.

U kunt de lengte van de dipool-straling om verschillende patronen, maar ten koste van sommige bijwerkingen lobben (zie de afbeelding).Moeite waard om te proberen.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hi Vfone en al,Heeft een van u zijn Skype ID?

Dus wat u al aangeven of aanpassen van de focal point of wijzig de dipool vorm?Waiting 4 ur antwoord.

Hoi,

Als je schotel hebben 600 mm en de frequentie 5 GHz, max. theoretische winst is 29,9 dB, praktische realisatie 28 dB is niet zo gemakkelijk.Professionele schotel antena hebben krijgen CCA "max theoretisch - 3dB", en het is professioneel.En dipool antena voor gebruik als diervoeder is niet het beste ontwerp, denk ik.En btw afstand 2,8 m is niet zo veel, als je 600mm en 5 GHz, moet je afstand worden> 12 m.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back