N
nwittema
Guest
Hi all,
Ik heb geprobeerd de opening van een model en in staat was om dit te doen met succes, maar telkens ik analyseren, krijg ik de follwoing fouten:
Mededeling mislukking.Systeemfout no: 109, fout omschrijving: Onbekende fout
Mededeling mislukking.Systeemfout nee: 0, onjuiste beschrijving: Geen fout
Adaptieve oplossing setup proces hf3d verlaten met code 259.
Simulatie afgesloten met de uitvoering fout op de server: Local Machine.
en vervolgens het venster verschijnt die zegt "HFSS oplosser heeft gefaald en moet worden afgesloten '
Ik heb geprobeerd te slaan, spannend, heropening / uitgangspunt.Nada.Ik heb geen idee waar te gaan met deze, omdat de fout geeft mij geen aanwijzingen.
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
~ NickToegevoegd na 3 minuten:Ook in de HFSS> Resultaten> Oplossing venster Ik keek naar het profiel tabblad die liet me status: afgebroken door een run van iemand anders had gedaan voordat ik werd in de bestanden.
Nog niet zeker of dit van invloed op mijn probleem.Ik
zal proberen het verwijderen van oude solutiion gegevens, enz.Toegevoegd na 7 minuten:OK jongens,
Het spijt me voor de overeager bericht.
folder solved my problem.
Het lijkt erop dat het verwijderen van de oude map project_name.hfssresults
opgelost mijn probleem.
Ik heb geprobeerd de opening van een model en in staat was om dit te doen met succes, maar telkens ik analyseren, krijg ik de follwoing fouten:
Mededeling mislukking.Systeemfout no: 109, fout omschrijving: Onbekende fout
Mededeling mislukking.Systeemfout nee: 0, onjuiste beschrijving: Geen fout
Adaptieve oplossing setup proces hf3d verlaten met code 259.
Simulatie afgesloten met de uitvoering fout op de server: Local Machine.
en vervolgens het venster verschijnt die zegt "HFSS oplosser heeft gefaald en moet worden afgesloten '
Ik heb geprobeerd te slaan, spannend, heropening / uitgangspunt.Nada.Ik heb geen idee waar te gaan met deze, omdat de fout geeft mij geen aanwijzingen.
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
~ NickToegevoegd na 3 minuten:Ook in de HFSS> Resultaten> Oplossing venster Ik keek naar het profiel tabblad die liet me status: afgebroken door een run van iemand anders had gedaan voordat ik werd in de bestanden.
Nog niet zeker of dit van invloed op mijn probleem.Ik
zal proberen het verwijderen van oude solutiion gegevens, enz.Toegevoegd na 7 minuten:OK jongens,
Het spijt me voor de overeager bericht.
folder solved my problem.
Het lijkt erop dat het verwijderen van de oude map project_name.hfssresults
opgelost mijn probleem.