Re: CAD programma's voor frequentie vermenigvuldiger ontwerpen

G

gorilla_13

Guest
Als u alle programma's weten op welke ik kon simuleren een frequentie multiplier circuit met behulp van een stap herstel diode informeer me.niet-lineaire CAD.

Elke harmonisch evenwicht simulator zou moeten werken als de modellen beschikbaar zijn.Magnetron Bureau SRD heeft twee modellen.

In de magnetron kantoor kan ik niet zetten de input die ik wil (ex. f = 0.5 Ghz, Pwr = 20 dBm) Welke van de bron elementen moet ik gebruiken?

Leg regelmatig haven klik dan rechts op de eigenschappen bewerken, dan veranderen de haven type bron.De frequentie wordt ingesteld in een project of document eigenschappen.De tutorial omvat dit alles.

Ik krijg dit bericht in het gebeurtenislogboek:
Simulator: Specified tonen moeten grenzen vanaf een

weet niet ..

In uw Schematische design ... de toon # s voor alle havens moet worden contineous ...
Zo niet krijg je deze foutmelding ...

Als u nog steeds problemen hebben, hechten de *. EMP-bestand zal ik je helpen ...Manju --- ---

Dit is het ontwerp.Het is een puls generator voor een frequentie multiplier.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hier gaan ... werkt project bestand is bijgevoegd ...Manju --- ---
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hallo gorilla_13,Ik stel de Project Options -> Global eenheden te MHz.
en project frequenties zijn varieerde van 50 tot 1000MHz in stappen van 50 MHz ....
Thats all ....Manju --- ---

Je bent echt behulpzaam mens.
Maar als ik wil een puls golf signaal gebracht het circuit kan ik de generator verbinding na de ingangsbron haven?Becaue Ik kan niet zomaar veranderen de haven met de generator ..

denkt u dat de SRD model van magnetron kantoor goed is?
In de SRD diode zijn er twee parameter thar is zeer kritisch
1) Life Time of opslag tijd meestal in verschillende ns
2) Snap tijd meestal in verschillende ps.
maar in het model van de magnetron kantoor is er geen rol voor snap tijd
Ik denk dat het heel veel fouten in de macht van highe orde harmonischen kan maken.
hebben elk lichaam ontwikkelen van een frequentie vermenigvuldiger of kam generator met SRD?
het is goed met je simulatie?
hebben elk lichaam een goede en carful simulator voor SRD ontwerp

Ik heb mijn vriend een SRD frequentie vermenigvuldiger gebaseerd op een aantal oude HP Pappers.het resultaat was rijk aan harmonischen, maar niet op de frequentie die ik oorspronkelijk had berekend (5 GHz).Het is ergens op 2,5 GHz.en de signalen is pure (bij -20 dBm).Als ik kon geven iets van 30 dBm vermogen het resultaat zou veel beter (ik heb maar 15 dBm)
De simulatie met de MWO is alleen om de juiste impedantie mathing vinden en hebben een klein idee over het hele project (wegens het ontbreken van de bepaling van de SRD parameters)
Ik ben op zoek naar een SRD database voor de ADS-programma dat is veel meer gedetailleerd en professioneel.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back