Random (stochastische) processen

R

ramone

Guest
Hi there!

Kan iemand hier mij uitleggen in eenvoudige woorden de natuurlijke betekenis van een stpchastic (random) proces?
Ook mag u raden me enkele boeken over het onderwerp

Thanks in advance!

Hoi,
Willekeurige proces: een opeenvolging van metingen van elke activiteit die niet voorspelbaar zijn.De metingen zijn niet goed voorspelbaar.
BRM

dankzij ...

Nou ik begrijp wat je bedoelt, maar ik wil graag een meer inzicht bekeken ...Ik bedoel dat ik liever een meer formalistische uitleg ...Er zijn verschillende definities van een willekeurige en verschillende manieren om deze mensen te behandelen, maar de statistische een is wat we liever ...Daarom wil ik graag een toelichting op de stochastische processen bekijken door middel van een statistisch oogpunt

thanks again

Stochastiek Analyse wordt voornamelijk gebruikt voor de berekening van de willekeurige effecten van unindified bronnen.We kunnen het niet vinden van de temporele systeem mechanisme maar we kunnen modelize met enkele veronderstellingen.

Bovendien: Als u bekend bent met continue Fourier Transform, Power Spectra Analyse berekeningen zou eenvoudiger.In willekeurige proces Gaussian White Noise is over het algemeen gebruikt en het spectrum is afgebeeld als een constante waarde voor alle frequenties als
nr. / 2.

Nou bedankt ...met behulp van Fourier voor de berekening van spectra, en de eigenschappen van stationaire stochastische proscesses zijn krachtig genoeg ....thanks again

Hoi,
U kunt zien dat de volgende boeken:
1.Probability, Random variabelen en stochastisch proces.
Door Papoulis
2.Communication systemen door Bruce A. Carlson.
U vindt een gedetailleerde studie van stochastische processen.
Groeten,

Het enige wat avalible over papoulis is de manuele oplossing
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=99776&highlight=papoulis

een willekeurig proces is een functie van de tijd die niet vooraf is bepaald.
het hangt af van het resultaat van
zo'n verschijnsel waarvan de uitkomst is onbekend.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back