Radar resolutie

B

bibo1978

Guest
Ik weet dat er enige algoritme dat kan de resolutie van Radar met gebruik van interpolatie, ik vroeg me af of er iemand enig middelen

i dont denk dat interpolatie zal de resolutie moet gelijk zijn.
indien u behoefte aan meer resolutie, meer gegevens nodig.
anders moet u een hoge resolutie techneque, die verbruikt meer middelen en tijd

Ik echt niet zeggen resolutie verbetering, wat ik bedoelde was schatting van het bestaan binnen de beschikbare resolutie.Hoewel een hogere resolutie moeten meer gegevens, dat wil zeggen meer bandbreedte.maar ik geloof dat ik gelezen heb een paper over het gedrag van de sidelobes van de FFT van een reeks finder Radar, deze paper toont aan dat er sprake is van asymmetrie van de FFT zijlobben en dat door middel van interpolatie en sommige zoek algoritme een resolutie "estmation" kan worden bereikt, ondertussen heb ik gezien wat wok gedaan met enkele reeks finder radar dat effectief de resolutie "schatten", in otherwords er een techniek, waarmee je kunt het verbeteren van de raming van het bestaan binnen de reeds beschikbare resolutie van de radar die niet mogen worden equivlent aan de verbetering van de resolutie door middel van meer gegevens, maar het heeft een effectief indrukwekkende resultaten.

je hebt gelijk.Door het gebruik van de sidelobe of de informatie van de bandbreedte, kan een verbetering van de resolutie van RADAR.Eigenlijk is het druk aan de berekening.

Ik weet het, maar is er een algoritme beschikbaar of elke technische papers

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back