R, L, Q Si substraat in MWS

S

Supaswing

Guest
Ik ben op zoek naar inductoren op zeer lossy Si design met MWS (hum. ..). Met veel geduld kan ik invloed meer of minder van de inductie, maar verzet en Q-factor nog steeds buiten het bereik, vooral bij lage frequentie. Ik denk dat als ik de Qfactor berekenen op basis van de velden (Wstored / Wtot), kan het meer accuraat, maar met tientallen monitoren is niet de beste manier niet. Hebt u een idee hoe je de fouten veroorzaakt door de mismatch als gevolg van de lossy substraat schatten? By the way doet iemand een manier weet om een berekening te stoppen in de MWS en in staat zijn om het te hervatten zonder opnieuw te beginnen vanaf het begin. Dank u

Hi Supaswing, 1. Heeft u geprobeerd de bewaking van spanning en stroom over een bepaalde spoorlijn (en dan de berekening van de comlpex Z = V / I)? 2. Probeer uw model als volgt: A. Met een volledig lossy materialen (metalen + substartes), B. Lossy substartes alleen (Metals = PEC), C. Verlies gratis model. En dan het schatten van de gewenste mismatch. 3. Ik zal blij zijn als iemand b weet hoe twee vervolgens een run te stoppen en hervatten ons kon vertellen hoe twee doen. Groet, P.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back