quesion op de huidige passieve RFID-tag 900M

B

berryfan

Guest
hi, ik heb vragen over de huidige RFID-tag op 900Mhz
1.Hoe veel stroom nodig heeft RFID-tag?
Ik vond IEEE papier over RFID recitifer: Het alleen voorzien 5UA op max, maar mijn circuit omvat RF_DC, OSC, DC_DC met de huidige-6UA ~-20uA (zoals sinus IPP), dus ik schat de gemiddelde huidige 13uA die moet worden geleverd door RF_DC.
2.het omvormer connetcing met de DC_DC
met omvormer verbinden met DC_DC kan ik zie grote overgang huidige gebeuren, is er een suggestie op het? Hoe kan ik Minish het?dank u allen, mijn vrienden

Wat voor soort omvormer bent u van plan voor uw tag?Afgezien van de kosten pompen voor EEPROM HV generatie, de gebruikelijke RFIF tags zijn tevreden met een voltage-verdubbeling gelijkrichter en een soort van parallel of serie spanningsregelaar, voor zover ik weet.

Ik denk dat RFID-tag heeft een groot ralatively condensator om genoeg energie te houden voor
RF-gedeelte door middel van het beantwoorden periode en EEPROM schrijven cyclus.

bedankt, ik heb een OSC in RFID, maar als de osc direct verbinding met DC_DC, becase de grote weerstand van de uitgang van de soc, dus ik gebruik van een omvormer of buffer om dc_dc-station en de omvormer kan leiden tot grote tijdelijke stroomToegevoegd na 3 minuten:Davood Amerion
je hebt gelijk, ik weet kan gebruik maken van een grote pet, maar de stroom die wordt opgewekt door omvormer (of buffer) houdt zonde mode.not de pluse als je denktToegevoegd na 3 minuten:FVM
de RFID moet dc_dc, dus moet een klok signaal, ik weet niet hoe je een klok signal.thanks

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back