Query betreffende de timing van een snellere klok langzamer domein

J

jjean

Guest
Hi all,

Ik had een vraag over de timing van een snellere klok domein naar een langzamere klok domein, zeg clkA te clkB.

Beschouw de lancering klok te worden van de periode 2 (0,1) en de klok te vangen van de periode 4 (0,2).
Dus, de basisperiode is 4.
De meest beperkende setup controleren is tussen de lancering rand op 2 en vastleggen rand op 4.
De controle is te houden ten opzichte van de setup.For de setup controleren tussen 2 en 4 van de mogelijke controles houden tussen
1) 2 en 0
2) 4 en 4
De meest beperkende is tussen 2 en 0 en dus is dit het ruim te controleren.

Maar toen ik het verslag van timing zie ik dat, hoewel de setup controleren correct is gedaan, houdt controle wordt gedaan tussen 4 en 4, niet tussen de 2 en 0.
Is dit correct?Kan iemand uitleggen dit hulpprogramma gedrag?

Appreciate any help.

Bedankt,
jean

jjean wrote:

Hi all,Ik had een vraag over de timing van een snellere klok domein naar een langzamere klok domein, zeg clkA te clkB.Beschouw de lancering klok te worden van de periode 2 (0,1) en de klok te vangen van de periode 4 (0,2).

Dus, de basisperiode is 4.

De meest beperkende setup controleren is tussen de lancering rand op 2 en vastleggen rand op 4.

De controle is te houden ten opzichte van de setup.For de setup controleren tussen 2 en 4 van de mogelijke controles houden tussen

1) 2 en 0

2) 4 en 4

De meest beperkende is tussen 2 en 0 en dus is dit het ruim te controleren.Maar toen ik het verslag van timing zie ik dat, hoewel de setup controleren correct is gedaan, houdt controle wordt gedaan tussen 4 en 4, niet tussen de 2 en 0.

Is dit correct?
Kan iemand uitleggen dit hulpprogramma gedrag?Appreciate any help.Bedankt,

jean

Hi Gavinsun,

Je hebt gelijk.4 en 4 is meer beperkend.

Bedankt,
Jean

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back