QT 3.2

N

nitr8

Guest
Een gebruikt voor het maken van een GUI.of gebruikt voor OpenGL.

Ik wil weten hoe makkelijk of moeilijk het is.

plus
Ik probeer te begrijpen dat het een volledige aanvraag kader zin heeft mogelijkheden van zowel Visual C en Visual Basic.rechts

Ye!,
Maken we gebruik QT 3.2 voor de ontwikkeling van visuele toepassingen onder Linux (en als je wilt onder Windo $ ook).Wij hebben niet iets met OpenGL, maar voor de GUI ja.Als u de omgeving van de QT3.2 KDevelop & QTDesigner, is zeer vergelijkbaar met de Microsoft Visual C .En de QT-objecten en lessen heeft een structuur die vergelijkbaar is met de Borland Object Windows.

Het is gemakkelijk te gebruiken als je weet iets over Visual C (KDevelop heeft wizards zoals de Microsoft Visual C etc, kunt u het ontwerp van de ramen in een visuele omgeving), maar het is niet zoals Visual Basic.Visual C vereist enige kennis over OOP onder windows.

Katos

Koel
QT designer is opgenomen in QT 3.2.
QT designer is zoals Visual Basic.Ik
heb sceen screenshots kijken precies zoals Visual Basic.

Plus ur zeggen dat ik nodig Kdevelop ook.zal niet QT 3.2 hebben kdevelop vermogens.omdat kdevelop niet voor windows dus het is niet cross-platform als QT

De QT designer voor linux is net als het nut dat Visual C heeft voor het ontwerpen van de ramen.Ik denk dat het
is niet zoals Visual Basic.In VB trekt u een venster, druk op bijvoorbeeld een buton en u kunt de functies voor elk 'geval' (dwz pers, release, gericht ...).Dit comodity bestaat niet in QT designer (of in Visual C ).QT designer is een resource editor tool die automatisch genereert de bron bestanden voor het opnemen van de middelen die in uw project.

Kdevelop is een gratis programmeer omgeving voor Linux (alleen het milieu, de compiler die u gebruikt zijn meestal de GCC toolchain) vergelijkbaar met de Visual C -omgeving.U hoeft niet voor gebruik QT.Ik denk dat je kan gebruik maken van de Visual C milieu (inclusief compiler), maar het koppelen met de QT bibliotheek.

Katos.

QT is een goed hulpmiddel.Het
is eenvoudig te gebruiken ..... gewoon kijken op hun ingebouwde tutorial en je krijgt een kort beeld van hoe het werkt!succes.

QT 2.3 en QT 3.2 heeft een aantal gebieden die niet compatilbe.
gebruik QT kun je snel een eenvoudige GUI, maar soms moet je meer tijd om diep in te dumpen
is het gedrag

Citaat:

QT is gratis voor zowel Linux als Win $ $ platformen?

Klug schreef:Citaat:

QT is gratis voor zowel Linux als Win $ $ platformen?

perl kan worden gebruikt met Qt.Zo ja, is er een goed boek beschikbaar voor download in ebook vorm.

Groeten

Qt 3.2, is een van de leidende GUI-toolkits, geloof het of niet het is er nog voor Linux explodeerde op het internet.Qt is gebruikt op vele platformen zelfs Windows.
Het is gemakkelijk om, inderdaad ik zal er een boek voor iedereen die wil leren over het

Citaat:

perl kan worden gebruikt met Qt.
Zo ja, is er een goed boek beschikbaar voor download in ebook vorm.

Dit is het boek voor Qt 3.2 (3.2.4 is de nieuwste versie) een blik werpen op de onderwerpen
Hoofdstuk 1.Aan de slag
Hoofdstuk 2.Creating Dialoogvensters
Hoofdstuk 3.Creating Main Windows
Hoofdstuk 4.Uitvoeringsvoorschriften Toepassing Functionaliteit
Hoofdstuk 5.Aangepaste Widgets

Deel II: Intermediair Qt
Hoofdstuk 6.Layout Management
Hoofdstuk 7.Event Processing
Hoofdstuk 8.2D en 3D Graphics
Hoofdstuk 9.Drag and Drop
Hoofdstuk 10.Input / Output
Hoofdstuk 11.Container Classes
Hoofdstuk 12.Databanken
Hoofdstuk 13.Netwerken
Hoofdstuk 14.XML
Hoofdstuk 15.Internationalisatie
Hoofdstuk 16.Mits Online Help
Hoofdstuk 17.Multithreading
Hoofdstuk 18.Platform-Specifieke Functies

Bijlage A. Installatie van Qt
Een opmerking over Licensing
Installeren van Qt / Windows
Installeren van Qt / Mac
Installeren Qt/X11
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Hartelijk dank.Uw u gebruik hebben gemaakt van de seriële poort van QT?

Qt 2.3 en Qt 3.2 zijn verschillen in sommige behulp van vooraf gedefinieerde variabelen en ontwikkelen programmings ook.

Qt 3.2 is meer dan 2,3 user interface, en kunnen we gemakkelijk de ontwikkeling van de GUI-gebaseerde toepassingen, maar sommige bedrag van aandacht is vereist bij de dumping

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back