QPSK meer dan tik vertraging model voor TDMA

M

moona.sheikh

Guest
Ik ben niet van een communicatie-achtergrond en sterk geïnteresseerd in een aantal adviezen op een aantal problemen.

Ik ben bezig met een TDMA systeem met tijdperiode van 14.167ms voor elk frame.In die 255 pi / 4 QPSK gemoduleerde symbolen zijn verzonden.Symbol is ongeveer 55,55 ons.

Systeem hebben 25khz bandbreedte en systeem doorvoersnelheid is 36kbps.Mijn fading kanaal model Rayleigh \ Racian met een rechte weg met 0s uitstel en vertraging 0dBm, tweede pad is 5us vertraging en-22.3dBm relatieve macht.

Mijn ontwerp flow systeem is als volgt:

Bit Generation -> Bit Mapper -> pi / 4 QPSK Symbol generatie -> Sq.root Verhoogde cosinus filter -> Fading Channel -> Geluid Bovendien -> Estimation -> Symbool herstel

Mijn problemen:

zeer eenvoudig maar Im niet duidelijk

Wat is mijn samplingfrequentie?FS en fd voor Sq.root Verhoogde cosinus filter parameters?Im gebruik van RCOSINE ()-functie voor het doel.

Is het nodig als ik gebruik Rayleigh kanaal doel en passeert vertraging mijn profiel als input?

Waar zal de bemonstering blok zal worden uitgevoerd?

Wat algemene aanbevelingen voor de uitvoering van dergelijke platte fading systeem waarbij vertraging is bijna 11de fractie van het symbool periodemoona.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back