QAM 16-64 Met stdchan en SRRC filter

M

moona.sheikh

Guest
Hallo,

Im de uitvoering van een fysieke laag voor een Mobile comm.Im met 16 QAM Modulatie, dan toepassen SRRC filter en dan de toepassing van stdchan met prorogatie voorwaarde model "cost207TUx6" en "cost207HTx6".

Mijn ber curve is plat.Ik heb geprobeerd verschillende parameter filter, zoals veranderende overbemonstering tarief en Filter orde, maar er is niet veel verbetering.Im niet in staat om te uploaden scatter plot na de vaststelling van de bemonstering op de receiver kant Mijn signaal na toepassing rcosflt en stdchan is een beetje zoals deze met 12-14 grensoverschrijdende lijnen die elkaar kruisen in de 0-as.terwijl zonder toepassing stdchan model Im kunnen terugverdienen mijn signaal.

Mijn hetzelfde ontwerp parameters werkt perfect met 4 QAM.

Vriendelijk antwoord en stel een oplossing.

Zoals ik het zie is er iets mis met ontvanger signaal.Vriendelijk advies me eventuele oplossingen voor 16 QAM.

W 2013 roku o 62 proc. w stosunku do roku poprzedniego wzrosła liczba naruszeń danych, co łącznie poskutkowało bezprawnym ujawnieniem 552 milionów tożsamości. Jak zauważa Jolanta Malak z firmy Symantec, liczba wykradzionych danych dotyczy zarówno podstawowych informacji, jak i wartości intelektualnej.

Read more...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back