puzzel in feedback

Y

youyang

Guest
Stel A> 0
Doe beide systemen vormen een negatieve feedback?
Zo ja, hoe dan verklaren dat ze verschillende overdracht van functies, en waarom sommige boeken eisen dat de winst in System2 is A van de lus wordt negatieve feedback en hebben dezelfde functie als de overdracht system1?
Zo niet, dan uitleggen hoe ze hebben dezelfde functie in termen van verhuur v2 naar v1 bijhouden, zolang A is groot genoeg.
Aanvullend is het probleem puzzels mij is dat als we een systeem configuratie zoals system1 hebben, dan moeten we schelen of de winst, A, positief of negatief is om te zeggen dit systeem is negatieve feedback?
Elk antwoord wordt gewaardeerd, thx!
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

de eerste is negatieve feedback en de tweede is positief.het criterium is de vraag of de feedback signaal speelt dezelfde functie met vi of niet

Hallo daar

Eerste is negatieve feedback als de output (tweede INP) nummers de ingang (bron volger). Tweede is ve feedback of A ve en de output is in verzadiging.als A negatief is dan de feedback is 180 graden.uit fase en dus de feedback negatief is en het zal zeker volgen als het INP mag (A) groot is.

hope u got that.

Ik denk dat de eerste is negatief feddback, en de tweede is positieve feedback.Om te controleren of feedback negatief is of niet, zolang vergelijken de fase van de output met de input in de feedback fase.De output van het eerste systeem is uit fase 180 met input, in tegenstelling tot de output van de tweede fase is dezelfde als de input.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Ik denk dat u kan het proberen,
system1:
eerste o / p nul dan Vousummer = V1>> V2 = A * V1>> Voutsummer = V1-(A * V1) en dergelijke, is nota i / p afneemt.

System2:
eerste O / P nul dan Vousummer =- V1>> V2 =- A * V1>> Voutsummer =- V1 (-A * V1) en zo verder, noot i / p toeneemt.

Hi youyang,

Voor onderscheiden of de feedback positief of negatief:
Open de lus op een bepaald punt.Op deze manier krijgt u een input en een output.Bereken de winst van die input van de productie, onafhankelijk van de "ware" input en output van het systeem.Het teken van deze winst is het teken van de feedback.
Feedback is negatief in het systeem 1 en positief in systeem 2.
Groeten

Z

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back