Pure Sinus Inverter

I

irfan42

Guest
Dear All,
Ik heb sinus omvormer, dat werkt prima, maar toen ik op te laden, het is uitgangsspanning afneemt, dan verhoog ik de amplitude van de sinus van de oscillator bubba dan verhoogt uitgangsspanning, Nu mijn vraag is hoe kan ik dat doen dit automatisch via een comparator IC of enige andere techniek kunt u mij zeggen ik zal wachten worden voor uw antwoord.Groeten,

Irfan Hussain

Ibn Khaldun SYSTEMS
65-C, 2nd Floor
Defensie Commerciële Area 'A'
DHA, fase-II
Karachi-75500
Pakistan.
E-mail: Irfan (at) ibnkhaldun.com.pk
Website: www.ibnkhaldun.com.pk
Cell: 92 (0) 344 3051331

Kilka godzin temu, na zorganizowanej w Nowym Jorku konferencji, Samsung zaprezentowała światu swój najnowszy tablet internetowy o symbolu Galaxy Tab S. Urządzenie to występuje w kilku wersjach z ekranami typu AMOLED o rozdzielczości 2560 x 1600 pikseli i przekątnej 8,4-cala lub 10,5-cala, procesorami Exynos 5420 Octa (4x Cortex-A15 1.9GHz + 4x Cort...

Read more...

Een FET wordt gebruikt in een Wien Bridge sinus-golf oscillator haar productie constant niveau te maken.De FET is een automatische niveauregeling.

Is uw omvormer met behulp van een sinus-golf te rijden met een versterker?Dan is het afval veel vermogen waardoor warmte.

Een gemodificeerde sinus-golf omvormer (eigenlijk is het een aangepaste square-wave ") en een PWM-golf zuivere sinus omvormer rectificeert haar productie en maakt gebruik van de DC om de breedte van de pulsen Voor spanning controle veranderen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back