PULSMODULATIE

E

elecs_gene

Guest
hoi
kon u guys tell me
i) voordeel van puls modulatie dan analoge communicatie zoals FM, AM etc. ..
ii) in het algemeen, wordt gezegd dat puls modulatie inneemt meer bandbreedte in vergelijking met analoge modulatie technieken .. is het waar? zo ja waarom?
iii) een aantal discrete circuits die ik kon gebruiken voor Pulse positie modulatie & Pulse Width Modulation!

hoi,

eerste impuls mod is een voordeel ten opzichte van andere analoge mod, omdat de prob van fouten en de verstoring geleden door pols mod golf is meer voor vergoeding in aanmerking dan FM-of AM ..
Ik denk persoonlijk het geluid effecten AWGN effecten minder voor gepulseerde transmissie in plaats van een FM-of AM ..

realisaties zijn veel eenvoudiger voor betere betrouwbaar ontwerp.

ii) het beste van mijn kennis van het BW nodig is voor fm is meer dan analoge PAM PPM of PWM.

iii) A 555 Ic met toegepaste stuurspanning is PWM-generator ..PPM i dont know ..

Groeten.

hi weerstand
waarom is het dat puls mod lijdt minder lawaai in vergelijking met andere technieken in analoge modulatie?? uitleggen

groeten

hi elecs_gene!
in puls modulatie na het signaal wordt bemonsterd en
gekwantiseerde, het is namelijk gecodeerd vertegenwoordigd door enen en nullen.zelfs als het signaal verstoord u krijgt moeten onderscheid maken tussen slechts twee mogelijkheden: een een of een nul.plus U kunt ook repeaters gebruiken.hoop dat het antwoord is van enige hulp

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back