pulsmodulatie zender en ontvanger Vragen

R

reyge

Guest
In de modulator kant (of PPM, PWM, PCM, of Delta Modulation), een specifieke tijdslot is Toegewezen voor een discrete niveau toch?Dus, laten we zeggen heb ik 8 discrete niveaus en ik heb om hen te vertegenwoordigen in bits (dus ik moet 3 bits).Als ik ga naar niveau dragen een discrete, heb ik om de 3 bits serieel te sturen (MSB of LSB als eerste?).

Nu, in de demodulator / decoder kant, hoe onderscheidt men deze groep van 3 bits van de andere 3 bits dat niveau vertegenwoordigt een andere discrete?Is er een soort van synchronisatie als een klok die verzonden is samen met de puls gemoduleerde signaal?

dank je.Ik kon echt wel wat hulp gebruiken

het algemeen een preambule signaal wordt verzonden aan het begin van de overbrenging voor de synchronisatie ...deze inleiding signalen is een predecided signaal en is bekend door de demodulator te ...dus na afloop van de considerans van de demodulator weet is het startpunt van een discrete niveau en dan kan het niveau vindt elke afzonderlijke op zichzelf, aangezien elk beetje lang is 3 ....

woow bedankt!Kun je me een voorbeeld geven van een preambule signaal?is er een algemeen signaal voor dat?

in sommige systemen zou er het niveau van een bepaalde input die nooit zou plaatsvinden en dat de discrete zou worden gebruikt als preambule ....

overwegen 3 bit systeem whichs alle 0 discrete niveau wordt niet gebruikt omwille van het vermijden van dc dwalen ...nu een continue stroom van 0's die eindigen met een 1 kan worden gebruikt als een preambule ....een 1 na een continue stroom van 0's zou betekenen dat in de preambule is afgelopen voor dat specifieke systeem ....

oh ..dus in een dergelijk systeem, 3-bit zou de enige geschikt voor 7 discrete niveaus?Kunt u uitleggen dc dwalen?

dank je.

ya die systemen zou vaak proberen te vermijden ook de 111 discrete niveau ...
de 0 en alle alle 1-waarden worden vermeden als gevolg van dc dwalen ...

wanneer een continue stroom van 1 of 0 komt er een mogelijkheid is dat de uitgang kan hangen in waarde en af en toe switch naar de andere waarde ...Deze hangende is voornamelijk te wijten aan de reactieve componenten in het circuit ....Dit is de zogenaamde DC dwalen ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back