puls piek meting

A

amirbaragh

Guest
Hallo ik wil naar de top van een gelijkgerichte impuls signal.one eenvoudige manier te meten is de monsterneming en de hold.but hier gebruiken ik heb een signaal in x-band (hoge frequentie) met een duty cycle over 10ns.so i cant gebruik monster en vast te houden. please help me!

Gigatronics en Agilent maken het zeer nauwkeurig en kosteneffectief piekvermogen Detectoren en Power Meters voor gepulseerde RF-signalen. Het enige wat je moet naar een geschikte Power Detector en Power Meter met betrekking tot uw frequentie en modulatie schema kiezen.

Hallo ik wil naar de top van een gelijkgerichte impuls signal.one eenvoudige manier te meten is de monsterneming en de hold.but hier gebruik ik heb een signaal in x-band (hoge frequentie) met een duty cycle over 10ns.so i cant gebruik monster en hold.please help me!
Er zijn een aantal snelle scopes. Ik was vroeger een oude Tektronix, die een hoofd had met een stijgtijd van 25 ps te gebruiken. Dat was waarschijnlijk ongeveer 20 jaar oud, maar ik ben niet zeker wat nu state of the art. Wat dacht je van het te mengen met een signaal dicht in de frequentie, het uitfilteren van de som frequentie, en kijken naar het verschil frequentie op een conventionele ruimte?

Hallo Het is een goede manier, dat heb ik het beschouwd nu als de laatste way.but heb ik koos de ic ltc5564 om mijn inbreng te corrigeren en willen naar de top van de output.note dat mijn input is een puls-gemoduleerd signaal te meten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back