H
hayder78
Guest
Ik vraag me af of ik 50Hz notch filter analoge blok kan maken in Cypress PSOC, Waarom de enige filter types zijn lowpass en bandpass, las ik in een artikel in 2002 of 2001 in de kelder circiut tijdschrift dat cipres PSoC heeft hoge pass en notch filter analoge blokken , is dit waar?en als het niet is, Kan ik mijn persoonlijke notch filter analoge blokkeren door een wijziging van een aantal parameters?
Mijn project kan worden gemaakt met een enkele PSOC maar het moet een inkeping filter en ik wil niet om de omvang van de projecten te vergroten door waardoor het buiten de PSoC, dit is waarom ik gebruik gemaakt van een gemengd signaal Soc.
Anadigm chips heeft notch filters, maar ik hou van Cypress PSOC, iedere suggestie voor deze notch filter blokkeren?
Heeft iemand een voorbeeld van een notch filter monster design in PSoC?
Dank u bij voorbaat.
Mijn project kan worden gemaakt met een enkele PSOC maar het moet een inkeping filter en ik wil niet om de omvang van de projecten te vergroten door waardoor het buiten de PSoC, dit is waarom ik gebruik gemaakt van een gemengd signaal Soc.
Anadigm chips heeft notch filters, maar ik hou van Cypress PSOC, iedere suggestie voor deze notch filter blokkeren?
Heeft iemand een voorbeeld van een notch filter monster design in PSoC?
Dank u bij voorbaat.