Proteus, PROTEUS

J

jimmybuffet

Guest
Ik zou graag willen weten of er een manier is om COSIMULATION doen met MATLAB ..
Ik ben geïnteresseerd in het creëren van mechanische modellen en inetrface ze met elektronica
Ik ben geen PROTEUS GURU ..Ik wil alleen weten of dat kan worden bereikt

Groeten

hoi

ja je kunt dit doen door het gebruik van dit hulpprogramma van hen in MPLAB

http://downloads.labcenter.co.uk/vdmmplab.exe

HI FRAGRANCE ..Dit lijkt VOOR MPLAB ..Ik moet iets voor MATLAB-Simulink,, Kan ik deze gebruiken met het??

Ik heb gedownload ..This Thing is een driver VOOR MPLAB ..I NEED een brug naar MATLAB-SIMULINK

Geachte jimmybuffet,

Ik heb geprobeerd om interface Matlab 6.5 vele malen met Proteus, maar dat mislukte.Ik denk dat het niet posible.

Goed mogelijk ..Dat kan op dezelfde manier als SMASH is gekoppeld ..als een kwestie van misschien wel het feit SMASH-interface kan worden gebruikt vanaf de Simulink DEEL ..
mijn vraag is deze reeds GEDAAN?.
Maar als niet een leuk project!..
Is het verplicht een onderdeel op de SIMULINK kant creeate en een andere op de ISIS kant en uitwisseling van signalen van de ene naar de andere!

jimmybuffet wrote:

HI FRAGRANCE ..
Dit lijkt VOOR MPLAB ..
Ik moet iets voor MATLAB-Simulink,, Kan ik deze gebruiken met het??Ik heb gedownload ..
This Thing is een driver VOOR MPLAB ..
I NEED een brug naar MATLAB-SIMULINK

Ik begon de Análisis van de PROTEUS MODEL besluitvormingsproces ..

Dus ik gedownload sommige doc in het Russisch .. en hier is het vertaalde PDF-bestand
Ik zal later werken aan een betere vertaling .. Ik heb te veel werk. for now ..
Ik weet niet wat een klasse is niet meer ... ik vergat DAT enkele jaren geleden!
dus ik heb veel te LEZEN ..
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Raadpleeg de oorspronkelijke web-adres wanneer u publiceren modellen of informatie!

Ik zie dat je bent uit Rusland .. hier is waar ik van:
http://undongle.newmail.ru./models.dhtml # 9
Maar dit document is een vertaling al van een ander document oorspronkelijk in het ENGELS. Maar is alleen opgenomen als je de SVM DSK-kit,
SO ik automatisch vertaald de Russische DOCUMENT terug naar het Engels.
Het zal beter op de nieuwe origineel en, krijgen ..omdat PROTEUS wordt voortdurend bijgewerkt, worden nieuwe clases nu aanwezig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back