Proteus ISIS simulatie voor half bridge

C

CandleCookie

Guest
Hallo, ik heb wat hulp nodig in Proteus simulatie. Voor deze half brug simulatie, kan ik niet krijgen geen golfvormen. Ik krijg steeds de fouten zoals in de foto i geüpload. Kan iemand mij helpen om te zien of er een fout in? Eigenlijk heb ik niet echt weet hoe te schakelen op de MOSFET dus misschien is het verkeerd. Ik had gekozen voor analoge puls met pulse width 200us en de frequentie 100Hz voor de MOSFET. Dus, ik hoop een aantal suggesties te krijgen van u allen. Dank u.

Je hoeft alleen maar een GROUND toe te voegen aan uw circuit. De simulator heeft een referentie.

In P mosfet Q1 heb je de bron pin is aangesloten op een lagere spanning ten opzichte van de afvoer, zodat de bescherming mosfet diode is niet aangesloten omgekeerd zoals het zou moeten. In P-mosfet de bron moet worden bij een hogere spanning ten opzichte van de drain, de mosfet voert bij de gate-spanning lager is dan de bron (hoeveel is afhankelijk van de gebruikte MOSFET). In N mosfet de bron moet worden op een lagere spanning ten opzichte van de drain, de mosfet voert bij de gate-spanning is positiever dan de bron. Stelt u zich een potentiometer met de twee uiteinden aangesloten op de mosfet afvoer en de bron en de poort verbonden met het centrum tikken, hoe meer u de pot dichter bij de afvoer van de meer vooringenomenheid u van toepassing zijn en u laat de mosfet RdsOn (drain-source weerstand) dus je gedrag meer, hoe dichter je naar de bron die u uitschakelen van de MOSFET. [SIZE = 1 ]---------- Bericht toegevoegd om 16:02 ---------- Vorige post was om 15:58 ----------[/SIZE] Ik vind dat je de Q1 mosfet gebruiken in plaats van Q2, maar met omgekeerde bron / en het gebruik van Q2 in plaats van Q1 drain zoals het is. Alex

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back