Protel's PCB-voetafdruk van PCMCIA-socket

X

xczms

Guest
die de Protel de PCB-uitstoot van PCMCIA socket? het is zo moeilijk om het te tekenen met de hand, wat meer is, ik heb geen tijd om het te doen. dus ik vraag me af of iemand op te sturen naar mij, heel erg bedankt! E-mail: xczms@163.com

Nou Zou je niet beter zijn om uw verzoek te bepalen wat beter? Heb je enig idee hoeveel verschillende footprint bestaan ​​voor PCMCIA? Dus je wilt uitwerpen? Wilt u 1x of 2x connector? is het SMT of Don gat? Is het boven-of onderkant gemonteerd (SMT spiegel) Is eject op links of rechts? Is er een stand off hoogte van PCB? Heeft het soldeer tags voor de grond leg verbindingen of gewoon schroefverbinding? Bevestig is 2 generieke voetafdruk voor PCMCIA, een voor een en een voor twee. U moet andere dingen zoals uitwerphendel en dingen die er zelf toe te voegen. maar het is goed plek om te beginnen. Deze past BERG connector meestal.

naar j2356r: het is zo lief van je, maar ik kan niet het bestand downloaden, misschien wel het IP is verboden door onze universiteit. Kunt u sturen naar mijn e-mail box? Heel hartelijk bedankt. E-mail: xczms@163.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back