Protel 99SE Print Probleem

S

Sobakava

Guest
Ik probeer een PCB lay-out af te drukken heeft een aantal SMD SPECTEN.
Na portition van PCB's niet goed afgedrukt.er is
enige verschuiving tussen SOIC pads en toplaag sporen.
Het lijkt in het afdrukvoorbeeld en papier.Maar het lijkt niet
op PCB layout (andere foto).Ik zoom in met een hoge vergrotingen
in PCB lay-out en het ziet er prima.

??
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hi Sobakava

Welk type printer u gebruikt?

! je nodig hebt om uw printer te kalibreren!!

MCMC

Ik heb HP LaserJet 6P.
Maar dit probleem niet alleen gebeuren met deze printer.

Als ik kies een andere printer ook.Zo installeerde ik een
zeer hoge-kwaliteit met PostScript-printer drivers ondersteunen.Maar
Hetzelfde probleem bestaat.

Wat bedoel je met "kalibreren van de printer"?Is het iets
mechanisch?Ik zei, dit probleem zich voordoet afdrukvoorbeeld ook.
Niet alleen op het papier.

Groeten.

Klik op de eigenschappen van afdruk en verwijder alle laag, voeg dan alleen bovenste laag en multilayer aan de bovenkant of onderkant laag en multilayer printen als u wilt afdrukken de onderste laag.Ik heb hetzelfde probleem als ik het niet verwijderen top overlay laag.
Succes!

Ik denk dat de snelste ding om te doen is af te vegen ur protel99se en opnieuw installeren.Vergeet niet om op te slaan ur gebruiker bestanden.

Sobakava wrote:Wat bedoel je met "kalibreren van de printer"?
Is het iets

mechanisch?
Ik zei, dit probleem zich voordoet afdrukvoorbeeld ook.

Niet alleen op het papier.Groeten.

Ik heb hetzelfde probleem vorige week.maar zodra ik de standaard driver en installeer de driver gedownload van HP (ik ben met behulp van HP LaserJet 6L PCL), alles is opgelost.

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem.Nu heb ik HP LaserJet 1300.Ik installeerde nieuwste drivers, ik heb geprobeerd zowel PCL6 en PS-drivers, maar resultaat is hetzelfde.

Ik probeer af te drukken ,50 QFP pakket voetafdruk maar tracks en pads zijn verschoven.

Het ziet er prima in PCB-editor, maar het is verschoven in het afdrukvoorbeeld en papier.

Ik verhuisde naar Protel DXP.Zelfde probleem bestaat ...

Iedereen heeft op dit idee?

Het is meer dan waarschijnlijk een fout in de weergave van de gedrukte afbeelding van de PCB-bestand en niets te maken met de printer.Ik deed een test raad en het was hetzelfde.De fout is aanwezig in het afdrukvoorbeeld beeld en elke printer driver zal gewoon te reproduceren.

Na een beetje trial and error het werk, het lijkt erop dat de onderdelen (pads) voorwerpen worden verstrekt voordat de anderen zoals tracks etc, en vervolgens uit als een composiet.

Ik stel voor het maken van de Greber gegevens importeren om Camtastic en vervolgens afdrukken van een samengesteld beeld van daar.

Dit zou sneller dan vist de Protel kwestie.

: R

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back