Protel 99sE hoe autoroute werking op onderlaag

W

weiwei2

Guest
in Protel 99SE, automatische routering PCB, hoe te dwingen om alleen onderste laag te gebruiken voor een bepaald onderdeel? (Niet het hele bord), dat wil zeggen ik wil aansluiting op een IC alleen op onderste laag en niet bovenlaag Ik probeerde vaste regel is, is mislukt.

Ik heb dit doen, maar ik kan niet goed rmember. Probeer dit: Voor routering klik met de rechtermuisknop op PCB-en keuze-opties / frezen Lagen, dan is de keuze alleen Bottom Layer mier dan verder met de routing. Ik weet niet goed herinneren. Ik verwacht nuttig zijn. Groeten.

joebazoka: maar mogelijk alleen de onderste laag zorgt ervoor dat hele bord te worden gerouteerd onderste laag alleen. Ik wil dat alleen bepaalde component en regio worden gerouteerd in onderste laag

Plaats een PCB-richtlijn betreffende de netten je wilt beperken tot de onderste laag. U vindt de functie in de werkbalk ... Plaats ... richtlijnen ...... PCB lay-out

richtlijn voor netten? maar dan is het hele net onderste laag? hoe gewoon het einde van de netto te maken op bepaalde onderdelen (zoals IC) te onderste laag zijn?

Ik heb simpel gezegd een rechthoek getekend met lijnen op de top laag. Dus autorouter kan nooit overheen. Na autorouting verwijder ik deze rechthoek. Dit kan de kortste weg te zijn. De tweede manier is appliying regels en lagen voor elke component, net of gebied ... Dit kan meer tijd voor kleine projecten ...

PsIoNiCs: ik kon niet vinden van de 'richtlijn' .... kunt u helpen?

betanorm uw methode grote werken. Wat leuk ^ _ ^ maar ik wil nog steeds de "conventionele" manier om te doen dat te leren. Hoe de regels? Ik heb eigenlijk niet in te stellen.

ga naar: tools -> ontwerp van de regels -> routing tab -> routing lagen -> ouble klik op RoutingLayer -> voor toplaag in "layer attributen" kiest niet gebruikt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back