Protel 99 SE om VHDL te Quartus 2 PLD probleem!

K

kaksi5

Guest
Hello! Ik ben vrij nieuw in VHDL, dus ik ben beetje vast! Ik heb het ontwerp van EPLD's (PLD) met ProChip versie 4 van Atmel en alles was prima. Het enige probleem was het apparaat was verwarming tot 60 graden C. Atmel zegt dat dit normaal is, maar ik weet niet, behalve dat! Maar goed, ik besloot dat ik misschien mijn ontwerp om te zetten van Protel 99 SE VHDL en importeren naar Quartus 2. Probleem is dat ik veel fouten met betrekking tot de syntax te krijgen. Van de Quartus twee voorbeelden van VHDL zijn lijkt erop dat Protel 99 SE niet beschikt over een behoorlijke VHDL bestand gemaakt? Bedankt voor alle hulp! kaksi5

Ik weet dat dit misschien voor de hand liggende lijken, maar hebben geprobeerd het veranderen van de versie van VHDL dat de Quartus compiler wordt gebruikt?

Actyaully in slagen om het probleem op te lossen met de 5V versie van PLD. Lijkt erop dat powersave optie in ProChip niet mogelijk de volledige powersave mogelijkheden! Je moet compileren / dan passen van de fit.bat de macht optie op te slaan in op Bewerken. herhaling van de installateur door middel van DOS en het draait nu op 40 graden C. .. geen noodzaak voor VHDL .. :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back