Prolem met Acrobat PDF Writer

E

eep2nw

Guest
Ik ben Suure niet of iemand anders hetzelfde probleem kreeg.Ik heb Adobe PDF Writer 5 en werkte prima met Office 2000.Nadat ik Office XP, conversie van documenten in pdf-formaat is geïnstalleerd heb wat conversie fouten ...dwz zwarte letters wordt blauw, symbolen anders geworden ...any ideas?

Hoi

Ik heb geen nog geen problemen met ofcXP / Acrobat, heb je dezelfde problemen met distillateur?

Is de installatie goed gemaakt (sorry voor de vraag), zijn er enkele problemen met vroege versies van Acrobat en OFC, je hoeft te doen kiezen voor de pdf schrijver bij het installeren.Als u een update die je misschien net bijgewerkt de rest en niet de PDFWriter.

Acrobaat verwijderen en opnieuw installeren en controleer dus alles is geïnstalleerd en zien of het helpt.

Succes
Last edited by Cluricaun op 29 mrt 2004 21:10; bewerkten in totaal 1 keer

Ik heb dit probleem niet had voordat met eerdere versies van Msoffice tot ik besloot intall officexp.Het heeft niets te maken met de installatie.Ik vermoed dat mag ik een patch nodig, maar hebben te beheren geen zien op hun website.Ik heb ook problemen gehad met de distillateur ...ok werkt met IE, maar niet Office XP ....

Waar komt distilleerder mislukt?Als u kunt afdrukken naar een PostScript-bestand, moet distillateur geen probleem waardoor het een PDF.Als de PostScript-printer deriver niet werkt, kijk Ad0be site voor updates / patches.

Hoi

Sorry dat ik vergat te vermelden dat als je de oude versie van Acrobat (voor 5,05?) Dan kun je probleem met Acrobat krijgen en moeten een patch DL.

U kunt DL een patch bij Adobe homepage, maar alleen voor Engels versies denk ik.

Ik geef je de link in plaats van UL de patch.
123.adobe.com/support/downloads/detail.jsp? FtpID = 1309Succes
Last edited by Cluricaun op 29 maart 2004 21:11, edited in totaal 1 keer

Mijn versie is inderdaad voor 5.0.5 (5.0.0).De link die je hebt aanbevolen lijkt te hebben een probleem ...veel thanx nogmaals ...

Heeft u een upgrade van Win 2000 to Win XP, dwz geen installatie van Win XP op een nieuwe harde schijf geformatteerd?Zo ja, kan dit een verklaring zijn voor problemen met Acrobat 5.0.En met een aantal andere Windows-toepassingen ook (ik heb ervaring ...)

De beste manier is om Acrobat 5 verwijderen, reboot (belangrijk!) En installeer opnieuw.Dan vergeet niet te updaten 5,0 tot 5,05, waarbij verschillende oplossingen voor Win XP bevat.De upgrade is te downloaden van

http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=1444

Een suggestie .....belasting acrobaat opnieuw na XP / kantoor ...Sommige van het lettertype en de systeembestanden worden vaak en later geïnstalleerde software gebruikt overschrijft het bestaande .....wilt werken met Acrobat Writer .... het opnieuw installeren .. het kan ur probleem op te lossen.

ms

U kunt de nieuwste versie van Acrobat Writer, en verwijder de oude versie van, en installeer de nieuwste versie.

er is een betere oplossing ...

download ps / eps printerstuurprogramma van Adobe-website en installeer het.kunt u vervolgens afdrukken alles in eps / ps en dan gemakkelijk Convery hij naar PDF met distilleerder.

Tahiti

Ik gebruik een andere pdf converter dan Adobe's - misschien moet je proberen.
Tnx

Thanks guys ...het probleem lijkt te zijn met Office XP SP1 ....upgrade naar SP2 zou het probleem oplossen ....

Hier is het andere PDF writer .....het is vrij beschikbaar op de website ....voor ramen

Ook kan iemand mij vertellen waar het downloaden van complete acrobat5 .????Enjoy ...

ms

Voor Office XP moet u update acrobar 5 naar versie v5.05.De update kan gratis gedownload worden op http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=1&platform=Windows

Succes.

Ik gebruik ScanSoft Professional
dat is heel goed converter
vorm _ tot PDf
Probeer v3 of 4

Uw probleem is te wijten aan gebrek aan nieuwe lettertypen.
Wanneer u de vreemde symbolen of blanco delen zien, is het omdat het onbekende lettertype.
Dus u kunt gewoon een aantal nieuwe lettertypen te installeren en als het probleem niet oplossen, opnieuw installeren pdf schrijver.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back