project

Hoi,

Ik denk dat dit een een van de octaal bus zendontvangtoestel.Deze is ontworpen voor asynchrone communicatie in beide richtingen mogelijk tussen de gegevens bussen.De controle-functie uitvoering
minimaliseert externe timing eisen.Als de juiste middelen geef me uw project details zal ik meer informatie over uw project en de IC.

Groeten,
Anand.A

Hoop dat het 74HCT245.Je zit achter een stapel van informatie op het net.U hoeft alleen maar naar google het.Elke manieren plaats vraagt dergelijke domme vragen kunt u een kijkje op het gegevensblad jezelf.Succes
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

De IC 74HCT 245 wordt de Bidirectional Bufferoplossing IC en is met 8 8 I / O-pinnen vernoemd A0-A7 en B0 - B7.

Wanneer de OE poin is hoog, zal er geen gegevens overdrachten in de 74HCT245 en de IO lijnen van A0-A7 en B0 - B7 zal in hoge impedantie staat ..

wanneer OE is ingesteld op laag,

a) wanneer DIR Pen Set te laag, de dats beschikbaar op de Input B0-B7 zullen beschikbaar zijn op A0-A7

b) wanneer DIR Pin Zet op Hoog, de gegevens die beschikbaar zijn op de Input A0-A7 zullen beschikbaar zijn op B0-B7

Dit is de werking van 74HCT245.

Deze dingen die je kunt vinden in de Informatiebladen zich in de functie tabel of Truth tabel deel van de notitie.

Octaal 3-Staat Noninverting Bus Transceiver Met LSTTL-Compatibele Inputs
De 74HCT245 identiek is in pinout te LS245.Het apparaat heeft TTL-compatibele ingangen.De HCT245 is een 3-state noninverting zendontvangtoestel dat wordt gebruikt voor 2-weg asynchrone communicatie tussen gegevens bussen.Het apparaat heeft een actief-lage Output Enable pen, die wordt gebruikt om de I / O-poorten in hoge impedantie staten.De Directie controle bepaalt of informatiestromen van A naar B of van B naar A. Bij ON Semiconductor

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back