programmeur voor 89c52

V

vijay.parmar1992

Guest
ik moet een programma te laden in 89c52 cntroller Hiervoor gebruik ik flashmagic, seriële poort voor belasting programma dat ik gebruik het apparaat 89c52rdxx iets apparaat op flash.but ik heb fout van baudrate.even als ik los of sluit circuit ...... die apparaat ik moet gebruikt worden in flash .....

Als uw apparaat is 89C52RD2, een Philips te maken kun je dit niet deviice programmeren met AT89C52 programmeur. Proost

apparaat 89c52rdxx iets apparaat
Geef het juiste apparaat nummer. Alleen philips apparaten kunnen worden geprogrammeerd met flits magie.

Geef het juiste apparaat nummer. Alleen philips apparaten kunnen worden geprogrammeerd met flits magie.
in het kort ik moet programma te laden in controller AT89C51 dus welk apparaat ik moet kiezen in het flash-magie

AT89C51 wordt geproduceerd door Atmel. Je moet een parallelle programmeur om hem te programmeren. Flash magie kan niet programmeren dit onderdeel. Mijn mening is het gebruik van AT89s52 die ISP en veel doe-het-programmeurs beschikbaar op het internet heeft.

Dit at89c52 werkt alleen op Master slave-modus. De datasheet zelf zegt: "niet aan te raden voor nieuwe ontwerpen." Beter gebruik maken van at89s52.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back