programmering te zenden tussen 2computers met MS Visual C #

W

witte stof

Guest
Kan iedereen weet hoe het programma voor het verzenden en audio packet tussen twee computers met behulp van Microsoft Visual C #? Help mij plz .... ik moet het zo veel in ons ontwerp en wij niet bekend zijn veel meer op c #.... Dank aan iedereen die bereid zijn om mij te helpen ..

goed om mijn kennis programma kan gebruiken alleen RS232 poort en het zou intresting dat hoe het zenden audiosignaal

We zijn eigenlijk met RJ-45 naar het netwerk interface card (NIC) interface tussen twee computers via het local area netwerk (LAN).In onze ontwerpen proberen wij de uitvoering van een computer-based Public Address System met behulp van twee (2) computers om te dienen als zender en ontvanger.De Afzender had een microfoon om analoge audio stem vangen en te converteren naar digitale data bits, terwijl de ontvanger de sprekers moesten bits digitale gegevens terug naar de analoge vorm herscheppen.De gegevens bits worden uitgezonden door de zender naar de ontvanger via het LAN in een vorm van data pakketten (inkapseling van het databits worden overdraagbare).Ons probleem is hier over hoe de digitale data bits toegang en hen packetize met behulp van de Visual C # ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back