Programmering Atmega 128

J

John_Correa

Guest
Hallo iedereen.Ik ben van plan om gebruik Atmega 128 voor mijn volgende project.Aangezien het oppervlak monteren, zal ik nodig voor de integratie van een ISP-circuit op mijn PCB.Kan iedereen alsjeblieft wijzen op een circuit voor de programmering door middel van de USB-poort?

is er een circuit in de notitie.Ik weet niet van een schematische diagrammen via USB, maar er zijn veel AVR ISP programmeurs gebruik van de seriële poort.

Een ATAVRISP USB is ongeveer $ 30 met digi-toets.

Hallo,

hebt u een software die in staat is om te rijden ISP via USB.Ik weet het niet eenvoudig een bestaande oplossing.AVR programmering adapters meestal gebruik van een processor met interface naar de ISP.Een mogelijke oplossing zou zijn voor het gebruik van vrije ponyprog www.lancos.com en de seriële poort programmering adapter wordt ondersteund door de software via een USB-RS232-adapter http://www.lancos.com/e2p/siprog_base.png.Maar ik kan niet vertellen over
de operatie, ik heb gebruikt ponyprog alleen met printer poort adapter enkele jaren geleden.

Een snelle USB programmering hardware zou kunnen worden gebaseerd op FTDI FT2232 en
is het bit-bang-protocol, maar ik weet niet een software die het voor Atmel ISP.Kun je een uitbreiding van ponyprog, bronnen zijn geopend.

Groeten,
Frank

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back