progammer kit149c

J

jojokatada

Guest
hi Ik heb net een programmeur montage kit van kitsrus.com kit149c probeer ik verbinding te maken met mijn laptop maar de boodschap zei bestuur niet reageren.maar ik probeer in in mijn desktop ok ik kan het programma een paar pic

in mijn laptop kies ik poort 3
iemand ervaring met deze kit
help waarderen

Hoi,
Heeft u het programma van de PIC op het bord met de juiste firmware?Deze firmware is Inde installatie directory van uw software.

CD.

de pic voorzien van de kit al preprogramedToegevoegd na 2 minuten:en de software is te downloaden van www.kitsrus.com

Zorg ervoor dat u de juiste versie van de software te downloaden.Welke PIC hebt u op uw k149C boord?Als deze pic is 16F628A, de software DIYpack25 werkt niet.
CD

ja PIC16F628A download ik Diyback22 zoals vermeld op het document te komen met de kit Ik probeer op mijn desktop, maar het werkt op de laptop het gewoon het bericht niet zeggen board

hi crazyduck

denk je USB-poort van mijn laptop probleem?

geef mij suggestie
waarderen

Hoi,
Ik heb probleem met FTDI driver op mijn PC.Probeer het verwijderen van het USB-stuurprogramma.Zorg ervoor dat u de toepassing te sluiten voordat unplugged de programmeur en het was een protocol met macht, inpluggen, start een veilige toepassing van de bestuurder.Kijk naar bestanden DIYPACK helpen.
CD

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back