proefschrift suggesties

V

vfurlan

Guest
Hallo iedereen.
Ik heb een suggestie.Ik
ben bezig met mijn PhD met fractaal antennes als onderwerp.Tot nu toe heb ik gewerkt aan Sierpinsky tapijt antenne analyse en ik heb enkele interessante resultaten.Ik heb gedaan wat mogelijk was, maar het is niet genoeg voor een volledige proefschrift en nu
ben ik vast.
Zoals ik al een jackass mentor die niet helpt mij en ik zelf niet weet wat te doen ik
ben vraag u om mij wat ideeën, richtingen.Wat zou het mogelijk zijn te doen (studie) vanaf S. tapijt?
Bedankt

hi,
dr. vfurlan, ik heb amaster proefschrift fractaal antennes,
het ontwerp, karakterisering en toepassing, indien u dat wilt, ik kan uploaden voor u

Hallo Beste vfurlan!

Rustig Buddy!Niet boos jezelf!
Ik weet niet wat tot nu toe hebben gedaan, maar ik stel u voor het optimaliseren van de antenne parameters.U kunt de studie hun toepassingen in de array antennes ook, of u kunt ze ultra wideband structuren.

Bedankt!

Mansour_M schreef:

Hallo Beste vfurlan!Rustig Buddy!
Niet boos jezelf!

Ik weet niet wat tot nu toe hebben gedaan, maar ik stel u voor het optimaliseren van de antenne parameters.
U kunt de studie hun toepassingen in de array antennes ook, of u kunt ze ultra wideband structuren.Bedankt!

Nou, ik zou denken in termen van de volgende kenmerken:

In een ander jaar of zo, allen van de Amerikaanse televisie-uitzending stations gaan stilgelegd hun analoge uitzendingen, en alleen zenden in digitaal formaat.Dit gaat om een stijging met 70 mooie sappige kanalen voor draadloos gebruik.

Helaas zijn de meeste van deze frequentie kanalen zijn zo laag dat de antennes zouden moeten worden fysiek enorm.Als iemand zou komen met rondstralend en dual polarisatie "korte" antennes (aan de orde van grootte van 2 inch of zo lang), daarna talloze commerciële toepassingen kan ontvouwen in de 30 tot 700 MHz regio.

Ik wil proberen te komen met een dubbele polarisatie omnidirectionele antenne met goed rendement op een 5%-band in die reeks.Het is misschien zoiets als een fractale patroon quadrifilar helix, etc?

Beste Vfurlan,

Ik zal er sterk op dat u kunt stapel uw antennes (met nilon afstandhouders) voor maximaal vier lagen voor een bredere bandbreedte.Het is onderzocht door slechts weinig mensen in IEEE Transaction.

Waarschijnlijk kunt u proberen met verschillende vormen van patch antenne voor uw eerste en tweede stack, dan is uw fractale (als derde of vierde laag).Gebruik sonde als uw voeding methode.

Of misschien kun je hem herconfigureerbare (met behulp van parasitaire vliegtuig) en haar schakelen met behulp van diode of meer ingewikkelde maar echt veelbelovend, RF MEMS.

Raden u aan gebruik CST of andere 3D-simulator te simuleren dit.Hoop dat dit helpt.

vfurlan schreef:

Hallo iedereen.

Ik heb een suggestie.
Ik ben bezig met mijn PhD met fractaal antennes als onderwerp.
Tot nu toe heb ik gewerkt aan Sierpinsky tapijt antenne analyse en ik heb enkele interessante resultaten.
Ik heb gedaan wat mogelijk was, maar het is niet genoeg voor een volledige proefschrift en nu ben ik vast.

Zoals ik al een jackass mentor die niet helpt mij en ik zelf niet weet wat te doen ik ben vraag u om mij wat ideeën, richtingen.
Wat zou het mogelijk zijn te doen (studie) vanaf S. tapijt?

Bedankt

.

Momenteel werken op fractaal toepassingen voor kunstmatige magnetische groundplanes,
waaronder sierpinski, Hilbert en peano krommen.Ik ben echt geïnteresseerd in de breedband aspect van fractale antenne's, want dit zou verbreden van de band van mijn AMC's

Ik ben het ook doen in HFSS (met behulp van periodieke structuren met kapitein slaaf grenzen)

Tekening fractaal bochten met de hand is een manace inderdaad, maar ik een aantal programma's om de output verschillende fractals als punten in een tekstbestand (die ik gebruikte in FEKO).Niet kijken naar portabiliteit naar HFSS echter maar als HFSS kunt importeren tekstbestand gebaseerd geometrie, ik kan wijzigen deze scripts enigszins.Alles wat je moet doen in HFSS vervolgens te vegen een rechthoek langs het pad om een PCB traceren.

Ik zal eens een kijkje op het

U kunt verwijzen naar link:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=234724&highlight

is dit proefschrift fractaal antenne.

Hoe kan ik gebruik HFSS 10 in het analyseren van Koch fractaal dipool antenne

Ik doe mijn Ph.D.over fractaal antenne voor wirless toepassing.Please help me in de vormgeving van fractale antenne.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back