Productiepark vierkante golven van 0-5V spanning

K

km

Guest
Hallo, ik heb een probleem met mijn route.Ik veronderstel om een vierkante golf uitgang met spanning niveaus 0-5V bij punt A, maar toen ik mijn test circuit met het circuit maker simulatie, het geeft me een ander antwoord.Wat zou ik moeten doen om de gewenste output?
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

De manier waarop dat circuit is.Punt A zal worden gecompenseerd boven ~ 2,5 (800k/1000k) V. Er zijn allerlei problemen met dat circuit.Transistor Q2 is het besturen van een partij van de huidige, dat is zelfs niet nodig !!!!!!!Ik snap nog steeds niet krijgen wat is het punt van dat de output cap de productie zal worden OFFSETTED van 2,5 V dus wat krijg je in de output die het nooit zal 0 tot 5 V ..Ps: alles wat je nodig hebt is een signaal aan trim clipper de input sine sine signaal Schmidt en een trigger om het plein signaal.!

Ik vond een andere BIG !!!!!! 1Problem.De polarisatie weerstand R1 bij de gate van de FET zal nooit genoeg stroom levert om het Dioden. FET De poort heeft een paar honderd meg resistentie)
Dus in principe is dit ding is WERKT NIET!

omdat Q2 BE 0.65V, dus R3 alleen dezelfde 0.65V spanning, Maar Q1 wilt verzadigd beurt, maar 5V = V_R3 VDS_Q1 V_R5, en R5 zijn kleinere spanning dan R3, zodat de vergelijking is niet zo realize.and ontwerp je idee van 0-5V niet realiseren.

eltonjohn schreef:

Ik vond een andere BIG !!!!!! 1Problem.
De polarisatie weerstand R1 bij de gate van de FET zal nooit genoeg stroom levert om het Dioden. FET De poort heeft een paar honderd meg resistentie)

Dus in principe is dit ding is WERKT NIET!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back