proces van variatie

E

estradasphere

Guest
wat zijn de effecten van het proces variatie op te krijgen?verwachten we een grotere toename, bij "snelle" dan "langzaam" en waarom?

bedankt

want ik weet het afvoerkanaal voor snelle huidige proces is lager dan gebruikelijk.Idfast <Idtypical <Idslow.afhankelijk van het circuit.Als het circuit te krijgen, is lineair dependend voor de afvoer stroom die we kunnen krijgen aspect dat zal wel veranderen naarmate de huidige afvoer verminderd.

Ik denk dat een paar dB variaties van winst in verschillende hoeken proces normaal is.indien dit hoger is, is er iets mis is met de circuit.As lang als ik weet dat er geen algemene regel is: bijvoorbeeld de FF hoek kan gm hebben grotere DC winnen dan SS door grotere uCox en dus groter.Aan de andere kant, van een aantal transistors kan Vd worden verlaagd in FF, die op zijn beurt resulteert in lagere ro.

De winst moet onafhankelijk zijn van het proces variatie, ideaal.

Snelle transistor betekent dat VT heeft een lage, dunne oxide vandaar
kunnen we verwachten dat de beta van de transistor die een
proces is dat afhankelijk parameter te verhogen vorm zijn typische waarde.
Vandaar dat u kunt verwachten een kleine toename in de winst als deze toegenomen
Beta zal de GM van de transistor.Toegevoegd na 8 minuten:Hier kunt u een beetje van over de exacte vergelijkingen
gerelateerd aan variatie proces.
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back