problemen van de instelling cirkel pads

D

dum311

Guest
Ik gebruik Cadstar software om de impedantie transformator IFT component zoals weergegeven in de onderstaande link design:
ift2.jpg
Ik ben niet erg zeker over de dimensionering van de cirkel pads is dit de link:
rt-1.jpg
indien mogelijk, hebt u het symbool deel en onderdeel van deze impedantie transformator IFT? Ik kijk uit naar uw reacties zo snel mogelijk. heel erg bedankt: D

ik had gewijzigd het onderwerp titel ervan en postte het opnieuw. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 3 minuten: [/color] [/size] door de manier waarop ik de units staan ​​op het menu Instellingen om meerdere thou.i de dimensies zijn met 39,37 en voegde ik 10 omdat ik bang dat het gat te klein zal zijn.

Boor grootte is de werkelijke gat wordt gegraven in de PCB, en we moeten plated ringvormige ring die is het pad formaat.

D i meerdere van de dimensies met 39,37 en voegde ik er 10, omdat ik bang dat het gat te klein zal zijn. De afmetingen moet worden vermenigvuldigd met 0,03937. Het onderdeel heeft 5 ronde leads en twee tabbladen te slots. Ronde leads 0.024 DIA, Boor 0.035 DIA verguld door Slots 0.035 DIA X 0.047 vergulde door. Vergeet niet om Ringvormige Ring toe te voegen aan het gat maten. Mack [url = http://www.circuitpac.com/PCB-Design-Resource] PCB lay-out Blog [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back