Problemen over LNA uitgang ontwerp

X

xuebi

Guest
Nu ben ik het ontwerpen van de output deel van LNA en ik vond weinig literatuur gericht de output ontwerp van LNA.De volgende zijn mijn vragen:
1) De LNA zal worden aangesloten op de volgende fase.Hoe de volgende fase ingangsimpedantie omvatten wanneer ik simuleren met behulp van LNA SpectreRF?
2) Ik gebruik de shunt piek techniek voor de uitgang van de ontwerpen.De winst zal worden gm * RL * Q.In de output deel C de gehele capaciteit met inbegrip van de uitgang van de capaciteit van de transistor, parasieten en de volgende fase input capaciteit.Hoe kan ik bepalen de waarde van L en R?
Please help me.Thanks a lot!Toegevoegd na 4 uren 26 minuten:Is er iemand die mij kan helpen?
Bedankt!

L moet resonant sluiten met C bij fundmetal frequentie en RL is gelijk aan optimale output weerstand.Als het uitgangsvermogen is PO, en afvoer spanning VD, de RL = (VD-VSAT) ^ 2/PO

Hartelijk dank.

Als ik wil ook de ingang van de volgende fase van Impendantie, en L moet resoneren met de hele C, hoe kan ik de uitgang van de haven gebruik SpectreRF voor simulatie?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back