Problemen met AT89s52

T

T

Guest
Hi Everyone ...!
Sorry voor mijn Engels, ik kom uit Brazilië en student van eletronics en computers.
Ik probeer te werken met AT89s52, maar de uController geen reactie van de downloader software.
De software en hardware die ik gebruik is hier: http://www.amwaw.edu.pl/ ~ adybkows / Elka / ispprog.html
Ik probeer met de kristallen: 110592MHz, 24MHz en anderen, maar de chip geen antwoord.
De software rendement "0xFF" in het bestand dat sla ik met de naam: "flash_89s52.txt", voor de status van de optie "READ FLASH".

Maar als ik probeer het programma de uController, het geeft een foutmelding: Schrijver fout op adres 000A byte geschreven: D2 byte te lezen: FF.

Ik testte de LPT1-poort.Ik veranderde configuraties BIOS: EVP, SPP, ECP en ECP EPP, veranderde ik de uController (het nieuws), maar niets werkt.
Als iemand dat kan mij helpen, ik ben dankbaar ..
Tnx
Tercio

zoals gebruikelijk is er een aantal problemen op hardware kant van uw programmeur!uC is niet geprogrammeerd om op alle.heb je eerder geprogrammeerd soortgelijke apparaten succes met dezelfde programmeur?

alle kunnen raden is om grondig controleren elke aansluitingen van uw programmeur.

succes

kan ik weten welke programmeur ur gebruiken??Ik stel u voor het gebruik van 89s8252 it
doesnt nodig programmeur kit.kan worden geprogrammeerd in een brood boord .. zo simpel als dit .... het zal beter u proberen kristal met freq 11.0592Mhz .. i gebruikt deze en geprogrammeerd mijn controller n keer ... Ik heb de software voor dit. ..
De problemen wat u met vermelding van de controller niet geprogrammeerd ... louter te wijten aan de hardware fout ... doe nogmaals ur circuit .. if u hulp nodig hebben contact met mij op ...

it
doesnt kwestie op alle of u gebruik maakt van een 89s8252 of 89s52 ... beide zijn geprogrammeerd het zeggen manier!en ten aanzien van kristal .... weer kunt u gebruik maken van alle freq zolang het binnen de aangegeven snelheid rang.

btw, ik gebruik stk200 kabel ... te programmeren AVR, 89s52, 89s8252

succes

Hallo
Sommige atmel programmering software heeft een paar bugs met betrekking tot com dll.Please bezoek atmel site te zien van de informatie.
Of gebruik de Philips is vergelijkbaar
Hier is een kleine kit voor de 89c51rd2 of soortgelijke
Ik gebruik dit voor sommige eenvoudigste toepassingen
Layout opgenomen
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Oke.Dus, ik kan gebruik maken van de AT89S8252 programmeur voor het AT89s52 zonder problemen.
En met elke cristal binnen het bereik accepteren voor de UC.
Ik gebruik kristallen van 5 MHz - 24 MHz - alle r aanvaarden voor de UC.
Maar het probleem distilleertoestellen.
Kijk dat de programmeur.
Ik gebruik de buffer 74ks245 in plaats van 74.244.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Tércio schreef:

Oke.
Dus, ik kan gebruik maken van de AT89S8252 programmeur voor het AT89s52 zonder problemen.

En met elke cristal binnen het bereik accepteren voor de UC.

Ik gebruik kristallen van 5 MHz - 24 MHz - alle r aanvaarden voor de UC.

Maar het probleem distilleertoestellen.

Kijk dat de programmeur.

Ik gebruik de buffer 74ks245 in plaats van 74.244.

Hoe kunt u bevestigen dat uw programmeur H / W goed werkt.
Heb je het getest met een andere IC?

Bedankt

programmering 89s52 is gemakkelijk kunt u gebruik maken van atmel programmeur.i die wordt gebruikt dat werkt zeer goed

Hallo ...!

Ik de UCS.Veranderd voor 2 UCS, maar de hardware niet werkt.Ik probeer de follow programmeurs:
http://chaokhun.kmitl.ac.th/ ~ ksw..., maar ik niet gevonden ... Tnx help me ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back