probleem-Xilinx GERELATEERDE

V

vinodkumar

Guest
Hi friends.iam uitvoering van een alogrithm op FPGA.i schreef code en iam kunnen doen simulatie in MODELSIM.and voor synthese i die wordt gebruikt xilinx.the code is synthetiseren, maar iam getting probleem wanneer iam doen simulatie met ISE simulator.

Ik heb de eigenschappen zodanig dat ik kan gebruiken modelsim simulator in xilinx.iam krijg een foutmelding van de fout bij het laden met enorme transcript.iam met behulp cordic in mijn ontwerp, dus ik moet Xilinx doen simulatie.

plz help me wat kan het probleem voor mij.

controleren met behulp van de bibliotheken UR Ik denk dat u nodig unisims / simprims en Xilinx corelib bibliotheken met slimme modellen.
U moet de opstelling van de bibliotheken in modelsim simuleren voordat u uw ontwerp

controleren met behulp van de bibliotheken UR Ik denk dat u nodig unisims / simprims en Xilinx corelib bibliotheken met slimme modellen.
U moet de opstelling van de bibliotheken in modelsim simuleren voordat u uw ontwerpHoi, bedankt voor reply.i heeft compilatie van de bibliotheken, i die wordt gebruikt cordic maar iam krijg niet plz help me out.

Hoi
dank voor antwoord, welke wijziging ik moet doen, plz suggereren ze.

hallo vriend u specifed tot wijziging van het project eigenschappen vervolgens vertel me wat r zij.Thanks in advance

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back