Probleem programmering VirtexE in ISE 5.2

J

jelydonut

Guest
Ik heb het probleem waar ik kan synthetiseren en genereert een. Bits bestand maar als ik probeer te gebruiken om het effect virtexE via JTAG Parallel III kabel krijg ik een foutmelding waarin staat ..

Fout: Bitstream: 2 ..... MSK niet opgegeven locatie.

Ik heb problemen om uit te zoeken waarom dit gebeurt, of zelfs wat de stappen zouden zijn om de programmering en programma-bestand van het apparaat.

Iemand enig idee wat im doing wrong?

jelydonut

Ik denk dat het masker wordt alleen gebruikt voor verificatie, dus als je deselecteren "controleren" als u naar programma het apparaat kan werken.Het. MSK bestand wordt gecreëerd wanneer u bitgen - ervoor te zorgen dat het in dezelfde directory (en dezelfde naam als) uw bitfile wanneer u programma.

In het opties-menu van het ontwerp-manager
zodat de readback optie in het "Configuration Template"
te genereren. MSK bestand samen met het. bits file.put deze
twee bestand samen terwijl u programma.

Sathiya

Ik vermoed dat het bestand niet de juiste keuze voor JTAG configuratie.

De beste manier voor het genereren van de juiste bestand als u niet bekend bent met bitgen, promgen, enz. ..lanceert ze ISE, dus als dat wil zeggen dat u wilt configureren van de FPGA in JTAG-modus, eenmaal dat u klaar bent met het pari, u heeft geselecteerd in het "Create programmering bestand" de JTAG Programmer uit het Start-instrumenten, zodat ISE configureren van de bitgen in de rigth manier.

Als u wilt met de hand doen, moet u de klok JTAG als opstart-optie in het creëren prog.bestandsmenu.

in the programming dialog box.[/b]

Ik denk moloch is, Deselecteer het "controleren"
in de programmering dialoogvenster. [/ B]

met behulp van ISE 5.2, door defaullt, zal het niet opleveren. MSK voor Verifiëren

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back